Gå til innhold

Hjelp! Prosjektor feil?


Anbefalte innlegg

Hei!

Har en liten prosjektor som vi plukka opp når vi var en tur i USA i NYC for et års tid siden. Har egentlig ikke hatt noen problemer med den, og syns den er meget bra. Nå skal en fetter av meg ha konfirmasjon på lørdag, og det ble foreslått at vi skal bruke prosjektoren til å fremvise bilder av han i forskjellige aldere...

 

Når vi da skal teste det ut når onkelen min kom over med en liten USB drive med bildene på. Problemet starter når prosjekteren får den ide at å slå seg av på tilfeldige tidspunkt. Etter en liten hvilestund fungerer den igjen en kort tid før den slår seg av igjen. Når den slår seg av står "Power" lampen og blinker oransje. (I standby mode er den stabil oransje, i On mode er den grønn.)

 

Bruker en Inspiron 6400 Laptop med et ATI Mobility Radeon X1400 grafikkort. Prosjektor modellen er: InFocus LP70+

 

Enhver hjelp vil bli høyst satt pris på. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når vi da skal teste det ut når onkelen min kom over med en liten USB drive med bildene på. Problemet starter når prosjekteren får den ide at å slå seg av på tilfeldige tidspunkt. Etter en liten hvilestund fungerer den igjen en kort tid før den slår seg av igjen. Når den slår seg av står "Power" lampen og blinker oransje. (I standby mode er den stabil oransje, i On mode er den grønn.)

 

Tipper den går varm, eller så er pære utbrent. Sjekk i bruks anvisninga av blikende orange betyr, sjekk hvor mange timer pæra har gått, rens filtrene og sørg for at lufte hullene ikke er blokert.

Endret av steinark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...