Chrisss Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hei siter ser litt på Football manger 2008 også har jeg noen gutter på jobben som er keen på spille sammen med meg! Noen som kan lære meg åssen jeg lager en server ?
Chrass Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hei siter ser litt på Football manger 2008 også har jeg noen gutter på jobben som er keen på spille sammen med meg! Noen som kan lære meg åssen jeg lager en server ? Gå inn på hovedmenyen, der finner du linken, nettverk helt til høyre. Gå inn på den, og lag et nytt spill. Da kan andre logge seg inn på den, hvis du har nettverkskontakt ; )
Chrisss Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Hei siter ser litt på Football manger 2008 også har jeg noen gutter på jobben som er keen på spille sammen med meg! Noen som kan lære meg åssen jeg lager en server ? Gå inn på hovedmenyen, der finner du linken, nettverk helt til høyre. Gå inn på den, og lag et nytt spill. Da kan andre logge seg inn på den, hvis du har nettverkskontakt ; ) Nå tenker jeg over nette da ? ikke lokalt
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Det går ikke, og det hadde du funnet ut om du hadde brukt Google. Du kan jo alltids bruke hamachi da Eller vent til Football Manager Live.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå