Compose Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Hver eneste gang jeg prøver å joine multiplayer, både player og ranked, finner jeg ingen å spille med. Noen ganger kan jeg høre folk prate i bakgrunnen mens det loader, men så er jeg plutselig alene i lobbyen. I går tok en venn av meg og fant en team deathmatch med 12 spillere og sendte meg invitasjon, men når jeg prøvde å joine sto det bare noe sånt som "connection to game lost. returning to singleplayer." eller "Unable to join". Alle andre spill (Halo 3/Rainbow Six/Gears of War) funker helt fint online, men uansett hva jeg prøver så får jeg ikke spilt online på GTA. Det har funket én gang, og da var det bare jeg og en kamerat som lekte oss i freemode. Noen som har det samme problemet, eventuelt løsning?
Thatssomebaadnews Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei.Hver eneste gang jeg prøver å joine multiplayer, både player og ranked, finner jeg ingen å spille med. Noen ganger kan jeg høre folk prate i bakgrunnen mens det loader, men så er jeg plutselig alene i lobbyen. I går tok en venn av meg og fant en team deathmatch med 12 spillere og sendte meg invitasjon, men når jeg prøvde å joine sto det bare noe sånt som "connection to game lost. returning to singleplayer." eller "Unable to join". Alle andre spill (Halo 3/Rainbow Six/Gears of War) funker helt fint online, men uansett hva jeg prøver så får jeg ikke spilt online på GTA. Det har funket én gang, og da var det bare jeg og en kamerat som lekte oss i freemode. Noen som har det samme problemet, eventuelt løsning? De fleste har dette problemet.. Inkl. meg Finnes allerede en topic om dette..
Compose Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Ah, beklager, så det nå. Da kan dette stenges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå