egon08 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Jeg har en mpeg fil på ca. 28 Mb som jeg ikke får spilt av i Windows Media Player. Det rare er at det fungerer helt fint i VLC. Jeg har testet filen i "mpeg2analyse1.05" og får følgende feilmelding: "Transport stream sync bytes could not be found in the input file". Kansje dette har noe med problemene og gjøre...?? Jeg får heller ikke brukt denne i Windows Moviemaker... Jeg har prøvd flere videoredigeringsprogrammer og flere PC-er med sammer resultat: VLC funker på disse filene, men ikke hverken WinMovieMaker, WinMediaPlayer og diverse andre redigeringsmedier... I VLC får jeg disse tre meldingene som omhandler sync: ps warning: garbage at input, trying to resync... ps warning: found sync code main warning: dts != current_pts (-109763) main warning: vout synchro warning: pts != current_date (-40000) main debug: decoded 103/105 pictures Settings\Administrator.RSVP\Skrivebord\PresentasjonsCD\1.mpg' successfully opened ps warning: garbage at input, trying to resync... ps warning: found sync code ps debug: we found a length of: 96336000 Noen forslag ??? På forhånd takk for hjelpen Egon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå