Gå til innhold

Ny CS server!


Anbefalte innlegg

Jeg og noen kompiser har satt opp en ny CS server, med IP 129.241.152.151:27015, på 100Mbit. 24Spillere!

 

Det er bare å komme inn å prøve! Skulle gjerne ha testet serveren med noen spillere!

 

Det har vært litt dårlig ping pga noe ruter trøbbel et eller annet sted, men det forsvinner nok snart.

 

Kom gjerne med tips om forbedringer!

 

Njaal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var innom en tur, men ingen folk.. Nå ligger den i alle fall i favourites, så hvis det er folk der og jeg ikke har noe bedre å finne på, så kommer jeg.

 

Er det forresten en statsserver?

Nei vi har ikke satt op stats-server enda! Men serveren logger så det skal ikke bli vanskelig å implementere!

 

Men først tenker vi på å legge inn en mod med muligheter for å vote på div ting ++

 

Meld fra hvis du vet om noe som er bra eller en server som kjører denne modden så kan vi se hvordan den er.

 

Njaal

Lenke til kommentar
"]Nå har vi fått instalert Admin-moden. Da ble serveren med ett litt mer brukervenlig!

 

Er det noen av dere som vet hvilken plugin som viser hvor mye skade du gjør på en person, og motsatt?

 

Njaal

statsme du leter etter vel ?

Ja, har lastet den ned nå.

Måtte ta version 2.6.4 for 2.7 støttet ikke adminmod'en

Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Stikker vel innom jeg også, hvis ikke "connection failed after 4 retries" ødelegger :)

 

Nick: Loke

Du har ikke fått den feilen?

Vi har lagt inn statsme i dag så den var nede i ca 30min. Men ellers går den døgnet rundt! Det er en helt standalone server som ikke kjøres ned om natten eller lignende!

 

Njaal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...