Gå til innhold

Emigrere fra non-hdmi xbox til xbox elite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer og selge min gamle xbox og skaffe en elite med hdmi.

 

Er du mulig og flytte savegames, live-konto og DLC (downloaded content) over til den nye hardisken, hvis så, er det mye pes?

 

Det er ikke mye pes å flytte filene, MEN det som tar tid er å få overføringskabelen fra MS.

Man må fylle ut et skjema, sende det til MS som da sender deg kabelen.

Denne utsendingen tar fort to måneder etter hva jeg har lest her på forumet.

 

En midlertidig løsning er å flytte over de viktigste filene ved hjelp av en minnepinne (orignal 360 minnepinne that is).

Flytting Gamertag/live-konto tar deg 5 minutter og DLC gjøres enten ved å laste ned på nytt eller å kopiere med kabel/minnepinne.

Lenke til kommentar
Vurderer og selge min gamle xbox og skaffe en elite med hdmi.

 

Er du mulig og flytte savegames, live-konto og DLC (downloaded content) over til den nye hardisken, hvis så, er det mye pes?

 

Det er ikke mye pes å flytte filene, MEN det som tar tid er å få overføringskabelen fra MS.

Man må fylle ut et skjema, sende det til MS som da sender deg kabelen.

Denne utsendingen tar fort to måneder etter hva jeg har lest her på forumet.

 

En midlertidig løsning er å flytte over de viktigste filene ved hjelp av en minnepinne (orignal 360 minnepinne that is).

Flytting Gamertag/live-konto tar deg 5 minutter og DLC gjøres enten ved å laste ned på nytt eller å kopiere med kabel/minnepinne.

 

 

Hvor er det egenlig jeg hendvender meg for og få denne kabelen, Xbox Support(grøss...)?

Finnes det noen uoffisiel verion av denne kabelen man kan skaffe på enklere hvis eller er det tilfeldigvis bare en standard usb-kabel?

Lenke til kommentar
Vurderer og selge min gamle xbox og skaffe en elite med hdmi.

 

Er du mulig og flytte savegames, live-konto og DLC (downloaded content) over til den nye hardisken, hvis så, er det mye pes?

 

Det er ikke mye pes å flytte filene, MEN det som tar tid er å få overføringskabelen fra MS.

Man må fylle ut et skjema, sende det til MS som da sender deg kabelen.

Denne utsendingen tar fort to måneder etter hva jeg har lest her på forumet.

 

En midlertidig løsning er å flytte over de viktigste filene ved hjelp av en minnepinne (orignal 360 minnepinne that is).

Flytting Gamertag/live-konto tar deg 5 minutter og DLC gjøres enten ved å laste ned på nytt eller å kopiere med kabel/minnepinne.

 

 

Hvor er det egenlig jeg hendvender meg for og få denne kabelen, Xbox Support(grøss...)?

Finnes det noen uoffisiel verion av denne kabelen man kan skaffe på enklere hvis eller er det tilfeldigvis bare en standard usb-kabel?

 

 

Som jeg nevner i første post så må det sendes et skjema til MS pr post(!). E-post er oppskrytt :ermm:

 

Hva andre, uoriginale kabler angår så får man tak i sånt på blant annet ebay, men om disse fungerer vet jeg ikke.

Standard usb-kabel vil ikke virke, da tilkoblingen til harddisken er noget original.

 

Mange selger også sin mottatte kabel på Ebay. Her ser du også tilkoblingsmåten.

Lenke til kommentar

Kan være verdt og merke seg at etter du har overført dataene dine (DLC) til den nye xbox'en, er du nødt til og være tilkoblet internett (xbox live) for og kunne bruke noe som helst av DLC. Detter internett ut, får du ikke brukt DLC.

 

Dette er pga DRM som er knyttet til den fysiske xboxen som du ikke får overført annet enn om xboxen tar kvelden, og du får en ny av support. Da vil support overføre disse DRM-lisensene til den nye xboxen.

 

ref: http://www.busygamernews.com/2006/12/rant_..._time_bomb.html

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...