Gå til innhold

dopapir på msn

Nesebrus

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva betyr nesegrus egentlig?

Hva tror du du nettopp har gjort hvis du har grus i nesa sa?

at jeg har falt på grusenveien liksom? :mad: Ser ut som det er noen her som syntes det er gøy da selv om du ikke gjorde det! skulle finne på noe mer morsomt på msn isted men vennen min var ikke pålogget :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spansk narkotikum som er kjent for å gi en kraftig effekt ettefulgt av tette luftveier. Halsen hovner opp og nesen blir fylt av opphovne blemmer (slimkjertler) som skiller ut hvite pussklumper. Derfor navnet "nesegrus".

Skrevet
Et spansk narkotikum som er kjent for å gi en kraftig effekt ettefulgt av tette luftveier. Halsen hovner opp og nesen blir fylt av opphovne blemmer (slimkjertler) som skiller ut hvite pussklumper. Derfor navnet "nesegrus".

heh, make sense

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)
Hehe :)

Likte best de forskjellige forklaringene på nesegrus jeg :D

det gjorde dessverre ikke jeg. jeg synes vi burde holde oss til topic nå

skjerpings :new_woot:

Endret av Barry
Skrevet (endret)

Prøvde først og poste dette i gulltråd tråden med en annen bruker og så kommer du hit men en ny bruker?.. nice

Endret av Carlgutt
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Håper du skjønner at ingen synes den var morsom?

Skrevet (endret)
Håper du skjønner at ingen synes den var morsom?

jeg har snakket med de som er venner på diskusjon og de sier alle at den er gullkorn! :yes: pluss i tillegg har jeg snakket med de på chatten og der sa de lol og sa den var morsom så tror heller det er du som ikke har skjønt det ellers :ph34r:

rakk ikke redigere fordi jeg måtte gjøre noe som jeg ikke gidder å skrive her

Endret av Nesebrus
Skrevet
jeg har snakket med de som er venner på diskusjon og de sier alle at den er gullkorn! :yes: pluss i tillegg har jeg snakket med de på chatten og der sa de lol og sa den var morsom

-Words of sympathy.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Skal jeg le eller gråte?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Du er ikke aleine..

Skrevet

de som skal gråte trenger ikke skrive det her! jeg blir arg når det bestandig være sånt når jeg prøver å lage god stemning med å poste gullkorn til dere så skal forumet gå av hengslene å ødelegge med å si at de skal gråte hver gang! :hrm:

det er sånt som dette som ødelegger fredagsaftenen for meg! skulle kose meg og har kjøpt inn fanta men nå tror jeg at jeg sparer den til etterpå istedet

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...