DeadManWalking Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er glad i å lage ting selv, elsker data. Tingen er at jeg ønsker å skrive mine egne programmer til telefonen jeg kjøper, dette er viktig! Så det jeg er ute etter blir altså den mobile plattformen som gir meg som utvikler størst mulig frihet til å kontrollere store deler av telefonen via et veldokumentert API sett? Det er vel to OS/telefoner det står i mellom, Nokia med Symbian eller Htc med Window Mobile.
Rabbid Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Kunne ikke tenkt deg en OpenMoko? ^^ (synd du har bestemt det for OS/telefon-utvalget da )
DeadManWalking Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er mektig imponert over den telefonen, den har 400mhz CPU og 128RAM. Minne er 64MB internt og kan utvides med et 4GB kort jeg allerede eier. Den har GPS og wifi, noe jeg virkelig liker. Touch screen også, så genialt. Også koster den bare 399$. I verste fall + 25% i avgifter. Så den kommer vel på ca. 2800,- inkludert frakt. Blir denne telefonen, nå må jeg bare vente på at nettbutikken deres åpner. Tihi. Endret 6. mai 2008 av data_jepp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå