grugen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hva er Token of valour og hva kan jeg gjøre med den? dette er rewards du får for og gjøre quests i Ettenmoors (pvp) zonen som freep. De kan benyttes til og låse oppp kister som innholder mye rart. Man kan være helig og få bra ting. Men som regel får man bare crap. Har tradet ca 350 av de og enda ikke fått noe som jeg bruker men grei måte og få junk som man kan selge til vendor for chash:p og pots
RKR1992 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Hva er Token of valour og hva kan jeg gjøre med den? dette er rewards du får for og gjøre quests i Ettenmoors (pvp) zonen som freep. De kan benyttes til og låse oppp kister som innholder mye rart. Man kan være helig og få bra ting. Men som regel får man bare crap. Har tradet ca 350 av de og enda ikke fått noe som jeg bruker men grei måte og få junk som man kan selge til vendor for chash:p og pots Hvor kan jeg finne sånne kister som du snakker om, hvis noen kan hvis på et kart hadde det vært super fint
Sniken_123 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Kistene er jo der som du begynner når du går inn i Ettenmors
Henry9 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Kistene er jo der som du begynner når du går inn i Ettenmors OK takk
Henry9 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Forstod ikke helt det med de kistene, når jeg trykket på de stod det at jeg manglet en nøkkel må jeg være i et høt level eller no eller hvordan får jeg tak i den nøkkelen?
jodde11 Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Det er jo det du har tokensene til å kjøpe den nøkkelen fra han som står midt mellom alle kistene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå