Bamboozle86 Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) LITEN UPDATE av min OMG sletta profilen posten min. liten vits a lage enda en ny post om samme greia lixom! Ok, har na testet noen recovery programmer. Uten hell... Noen som har lyst til a gi meg savegamen sin? Memoryblock 3 eller 4? Om du hadde vaert sa snill a lagt med litt info om hva som er gjort eller ikke gjort ogsaa? ikke mulig... Jeg hadde to stk profiler med samme navn a status i porfil velgern. Dette oppstod da jeg kopierte en profil jeg hadde pa en annen pc, til min nye pc! Na, uten a tenke stort over det, sletta jeg den som la overst av di 2, siden jeg alltid brukte den nederste. Men av min store forskrekkelse, stod det memory block 0 ikke 4 na... HJEEEEEEEEEELP om jeg ma igjenom alt pa nytt, sa tror jeg nesten crysis eller vegas 2 blir neste hovedspill pa pcen :S:S:S Endret 7. mai 2008 av Bamboozle86
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Slettet er slettet, vil nok ta lenger tid å få tak i en slettet fil enn å spille frem til samme sted igjen.
Bjonski Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 En slettet fil kan da gjennopprettes veldig lett med rette programmer. Søk etter "recover file" eller lignende på google.
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Ka pokker er "AC"? Regner med at det står for Assassins Creed.
AvidGamer Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Ah ok- Jaja, jeg får gå tilbare å spille litt BB eller mulig litt PQ.
Timeo Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Ah ok- Jaja, jeg får gå tilbare å spille litt BB eller mulig litt PQ. Skal snart spille aoc-beta selv, og litt tmnf hvis jeg blir lei, og eventuelt litt c4w&bts-exp hvis jeg går lei av det igjen. *fnisete nerdelatter*
Bamboozle86 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 AC er assassin's creed ja. faar vell teste google... Ikke pokker om jeg spiller alt en gang til. Blir bare for leit aa trott.
Bamboozle86 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Liten bump i a med at jeg bytta titel a innhold i posten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå