Falgny Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Skal lage et forum til guilden min og lurte på om det var noen her som vet om noen gratis forum hosters?
Poseboen Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Vel Guildlaunch.com kan være en fin side å bruke hvis du skal lage en guildside med forum. Endret 6. mai 2008 av Hamaestra
Skumtroll Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Edit: Me fail Endret 6. mai 2008 av Skumtroll
NoMilkToday Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hvis du kan en simple liten koding. og Databaser er dte ver 890m.com som er det beste "free-host"en atm.
Tor-Bjarne Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hviss du er ute etter "pakke" løsninger så kan jeg fåreslå phpBB3 pakken som er ett ferdig oppsatt forum, hvor du kan legge til egne sektioner og brukergrupper samt mye mye mer. Dette krever dog at du oppretter en foreks, mysql database og har en foreksempel appache server tilgjengelig. Dette er ikke spesiellt vanskelig å sette opp, og viss du først skal drifte ett forum kan det være greit å ha kunnskaper om netopp dette. Selv satte jeg opp en appache server med mysql og php på skolen, registerte ett domene hos No Ip som tilbyr en gratis registrering av url adressen til ditt forum. Den beste løsningen vil være å punge ut noen kroner for å få en nice url
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå