Gå til innhold

MTU dårlig dekning / treg romaing


Anbefalte innlegg

Til alle med problemer med dekningen hos MTU eller som mener at roamingen tar for lang tid;

endre oppsettet på telefonen til manuelt nettverk.

Har hatt min på Telenor nettet nå nesten siden lanseringen, og opplever sjelden nettverksproblemer.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 Abonnementet

Abonnementet gir Kunden adgang til MTUs mobiltelefonnett og til andre mobiltelefonnett som

MTU har avtale med om slik bruk. Tjenesten leveres primært på 2G-teknologi. Abonnementet gir

dessuten tilgang til de tilleggstjenester det er inngått avtale om.

Det er en forutsetning for abonnementet at telefonens søkemodus for nettverk er satt til 'Automatisk'

så lenge telefonen befinner seg i Norge.

 

Er ikke helt enig i tolkningen av reglene men..

Forstår det nesten som de tilleggstjenester det er inngått avtale om. Men det er uansett vanskelig å finne ut hva man har satt i telefonen.

Lenke til kommentar
Hva skjer om jeg ikke har på automatisk søk av nettverk? Hva kan de gjøre? Hvordan merker de om jeg har på automatisk søk eller ikke?

 

De kan ikke vite hva innstillingene i mobilen din står på. Og i begynnelsen når eget nett er ustabilt, må de kunne se dette gjennom fingrene også.

Men hvis du oppholder deg innenfor MTUs dekningsområder og har et veldig høyt forbruk i Telenors nett, noe som medfører ekstrakostnader for MTU, vil de kanskje slå ned på det etterhvert.

 

Men jeg vil tro at det ikke blir noe problem før om en god stund når nettet deres forhåpentligvis er bedre utbygget og fungerer perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...