erik456 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 hei eg har nettopp kjøpt meg gta 4 og eg lurer kossen kommer eg vidare på spillet??+
BigRazer Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 hei eg har nettopp kjøpt meg gta 4 og eg lurer kossen kommer eg vidare på spillet??+ Hadde vært en fin fordel og si hvor du sitter fast henn så vi andre kan få hjulpet deg sikkelig:) BiG
Comprade Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Ser du den bygningen til venstre? Gå inn i den, opp to etasjer, ta fram SMG-en du fant to blokker unna, og drep han fyren som står med en mobiltelefon
Carlgutt Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Som de andre har sakt så er det greit om vi vet hvor du er i spillet. Vis du er helt i starten av spillet så kan du se på karte ditt (som du finner med å trykke start) hvor du skal gjøre Oppdrag, det er ofte marker med en boksa for eksempel 'R'. Troll?
Random Hero Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 hei eg har nettopp kjøpt meg gta 4 og eg lurer kossen kommer eg vidare på spillet??+ Gjør oppdrag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå