Eirikii Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det jeg lurte på var hvor mye/lite jeg burde gi for en Seat Ibiza '03 modell kjøpt høsten 02. Litt facts: -5 dørs -7000km -Ikke fabrikkmontert stereo -Ikke automatisk klimakontroll -Kjørt av en forsiktig mann, frem og tilbake til jobb. -Stålfelger -Rød Jeg er ikke sikker på om det er 1,2 l eller 1,4 l. Men jeg er sikker på at det er en av de. Altså 62 eller 75 hk. Er det noen som kan komme med en prisantydning? + Er det noen som har noen tanker rundt et kjøp av en slik bil? Endret 4. mai 2008 av Eirikii
spøkelset Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Du kan jo sammenlikne den med lignende modeller på finn og autodb, men ut ifra de opplysninger du gir vil jeg si at 90-100 tusen er en passende pris for denne bilen.
Kent Touch This Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Tilsvarende biler ligger på rundt 100.000, dog med mye lenger km.stand. Jeg synes 7.000 høres veldig, veldig lite ut, er det snakk om en skrivefeil her? Uansett, som tidligere eier av to stk. Ibizaer, kan jeg ikke gjøre annet enn å fraråde deg på det sterkeste å kjøpe en slik bil. Bare trøbbel med dem.
Eirikii Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 hvorfor fraråder du meg det? har du hatt mye trøbbel? km standen er riktig: 7k
Kent Touch This Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 hvorfor fraråder du meg det? har du hatt mye trøbbel? km standen er riktig: 7k Jeg skriver jo "bare trøbbel med dem", det er ganske innforstått at jeg har hatt mye trøbbel med de da, er du ikke enig?
citronen Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Du burde sjekke om spidoen er skrudd tilbake. Eller om selger kan legge frem dokumentasjon på km-stand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå