Gå til innhold

pc til skolearbeid og daglig ting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg veldig bra ut denne PC-en ja, men hp er kjent for en del feil.

Og det var kansje litt liten skjerm på den, men det er sikkert bare smak og behag.

Eg har denne, og dette er en velig bra pc til både film, skule og spill.

Endret av KNB
Lenke til kommentar
Huffda, dreit litt på leggen der, kopierte bare fra siden å glemte å endre url'en :!:

Fiksa linken nå...

 

hehe, ok, takk ska du ha!

 

Den var da litt dyr:p også mener jeg at acer sine bærbare er bare av plast:p

takk for forslaget;D

Endret av Chanji
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg ville ha holdt meg unna HP. Er uffatelig mye feil med dem og servicen deres er elendig. Gå heller for andre som Asus, Toshiba, LG, Dell+++.

Klager på feilene til hp og vil heller gå for dell? Hva faen? HP har ja noen feil, men det er som regel på maskinene som er bygget for vista og bare er hastet sammen xp-drivere. Av dem som er nevnt der ville jeg ranka dem slik her: Toshiba, HP, Asus, Dell... LG sine maskiner har jeg ingen erfaringer med. Jeg foretrekker faktisk IBM Lenovo

Lenke til kommentar
Jeg ville ha holdt meg unna HP. Er uffatelig mye feil med dem og servicen deres er elendig. Gå heller for andre som Asus, Toshiba, LG, Dell+++.

Klager på feilene til hp og vil heller gå for dell? Hva faen? HP har ja noen feil, men det er som regel på maskinene som er bygget for vista og bare er hastet sammen xp-drivere. Av dem som er nevnt der ville jeg ranka dem slik her: Toshiba, HP, Asus, Dell... LG sine maskiner har jeg ingen erfaringer med. Jeg foretrekker faktisk IBM Lenovo

 

 

Jeg sier dette etter mine egne erfaringer og venner som har hatt problemer med HP. Det er greit hvis du opplever HP som bedre enn andre merker. Men for min del så ligger HP på bunnen av ranken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...