Gå til innhold

Hvordan tar man screenshots i GTA 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det hadde vært fint om du faktisk svarte på spørsmålene som blir spurt.

Det går fint an å dra opp mobilen og knipse bilder, men det er vanskelig å se bildene igjen hvis de ikke blir lagret...

Endret av Xbox-PS2
Skrevet
Det hadde vært fint om du faktisk svarte på spørsmålene som blir spurt.

Det går fint an å dra opp mobilen og knipse bilder, men det er vanskelig å se bildene igjen hvis de ikke blir lagret...

hvor blir det lagret? hvordan kan jeg se det på pcen?

Dessverre lurer jeg på akkurat det samme.

Tror faktisk ikke at det går an å lagre bildene jeg.

Hadde vært utrolig kult om kameraet hadde videofunksjon også. Instant repalys som i FIFA hadde vært konge.

Skrevet (endret)

Synes det er veldig rart og litt irriterende at man kan ta bilder bilder med mobilen men at de ikke blir lagret..

Ahhh vent litt! :D Jeg tror faktisk jeg vet hvordan man gjør det hehe *keep secret*

Endret av Rasch
Skrevet

Kan være det kommer som feature til social club etterhvert. Atm er social club fortsatt ganske buggy, og er med på å skape kræsj på ps3.

Skrevet

Hvorfor kunne dem ikke bare lagd det så enkelt som å lage en kombinasjon av knapper vi trykker på for å ta et screenshot som blir lagra på ps3 sin harddisk og man kan se det etterpå? Alltid så avansert..

Skrevet (endret)
Tror man gjør det gjennom Social Club, man uploader screenshots til pcen.

Det var det jeg tenkte på også :)

Må teste når jeg er ferdig på jobb i morgen tidlig.

Endret av Rasch
Skrevet
Hvorfor kunne dem ikke bare lagd det så enkelt som å lage en kombinasjon av knapper vi trykker på for å ta et screenshot som blir lagra på ps3 sin harddisk og man kan se det etterpå? Alltid så avansert..

Fordi alle kombinasjonene skal brukes til cheats.

Skrevet
Cheats taster du vell inn på mobilen tror jeg

Jepp, man skriver inn visse numre og ringer de så virker de som cheats. For folk som spiller på 360: Når man bruker visse cheats så får man ikke lengre achievements bare så det er sagt.

Skrevet

Jepp, man skriver inn visse numre og ringer de så virker de som cheats. For folk som spiller på 360: Når man bruker visse cheats så får man ikke lengre achievements bare så det er sagt.

Men betyr det at man ALDRI får achievement, eller er det kun i den ene session'en man har cheata på. Hvis man loader om igjen så kanskje det går?

Skrevet

Men betyr det at man ALDRI får achievement, eller er det kun i den ene session'en man har cheata på. Hvis man loader om igjen så kanskje det går?

Du kan ikke få achievements på den saven, det vil ligge inne i stats hvor mange ganger du har cheata osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...