Gå til innhold

Assassin's Creed feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foresten, JA. har kjøpt spillet ikke lasta ned. (Bildet er med webkameraet, tilgi kvaliteten :p)

Men her er problemet.

Jeg skal starte spillet, så kommer den 800x600(cirka) "loading" bildet opp, så kommer "Assassins Creed" opp i startlinja og forsvinner igjen etter 0,5 sekund.

Noen som har peiling på hva det kan være?

Bruker CD plata og ikke no No-CD..

post-106956-1209841639_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Foresten, JA. har kjøpt spillet ikke lasta ned. (Bildet er med webkameraet, tilgi kvaliteten :p)

Men her er problemet.

Jeg skal starte spillet, så kommer den 800x600(cirka) "loading" bildet opp, så kommer "Assassins Creed" opp i startlinja og forsvinner igjen etter 0,5 sekund.

Jeg hadde samme problem , trikset jeg gjore var å høyre klikkte på start iconet og gå på

Egenskaper - Kompatibilitet - kjør dette programmet.... windows service pack 2 - kjør dette programmet som administrator. så funkte det perfect

Skrevet

Siden du virker nervøs for å bli oppfattet som at du har en piratutgave, så kan jeg informere om at det kanskje vil være problemer med å kjøre assassins creed dersom du har daemon tools åpent i system tray. Prøv å fjerne virtuelle drives og avslutte DT.

Skrevet

Men her er problemet.

Jeg hadde samme problem , trikset jeg gjore var å høyre klikkte på start iconet og gå på

Egenskaper - Kompatibilitet - kjør dette programmet.... windows service pack 2 - kjør dette programmet som administrator. så funkte det perfect

Ok. skal prøve dette. Takk for svar!

Skrevet
Siden du virker nervøs for å bli oppfattet som at du har en piratutgave, så kan jeg informere om at det kanskje vil være problemer med å kjøre assassins creed dersom du har daemon tools åpent i system tray. Prøv å fjerne virtuelle drives og avslutte DT.

Hm, prøvde dette, men da kom det "Please insert the CD and press OK to restart application" ellns. Og når jeg hadde på PowerISO så kom det at jeg skulle sette CDen i riktig driver.. :S

Beklager dobbelpost :p

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Prøv en no-cd da vel, er lovlig det så lenge du har betalt for cd-keyen.

Skrevet

Er ikke det ulovlig da? Er temmelig sikker på det..

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Er ikke det ulovlig da? Er temmelig sikker på det..

Nope, de er ofte relatert til piratkopiering av spill, men så lenge du har betalt for spillet, altså en retigehets nøkel til produktet , i dette tilfellet en cd-key, så kan du gjøre hva du vil med "boot discen"

Er ingen som kan nekte deg å bruke en no-cd crack når du har betalt.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...