Gå til innhold

Spiller Age og Empires II - The Conquerors online?


Anbefalte innlegg

Heisann, for mange år siden spillte jeg evig mye AOEII-TC online, men det var på MSN GamingZone den gang. Nå, når jeg tenkte jeg ville spille litt igjen, bare for moroskyld, viser det seg at siden er lagt ned.

Hvor kan jeg nå gå for å spille litt? Det har vel ikke dødt ut?

Noen som vet om en god plass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en svakhet for AOEII - TC altså, og holder meg til det;) Er ikke mye jeg spiller anyway. blir bare for å ha litt å susle med når jeg så absolutt ikke har noe bedre å gjøre...

Så sorry Mc, blir gidder ikke installere noe mere spille på denne PC-en...

Lenke til kommentar

Vist du vil spille AoE2 online så er det IGZones du bør sjekke ut.

 

Teksten under er tatt fra http://aok.heavengames.com/cgi-bin/aokcgi/...;f=3,37714,0,10

 

 

IGZones

 

International Gaming Zone^ (IGZones or IGZ) is the most popular client for playing AOK online. Virtually all the features from the MSN Zone client such as ratings and ZoneFriends are included. The interface is also very similar so transitional players should feel very comfortable with it. Additional features include clan management systems, easy reentry to launched games, and automatic cheat detection.

 

To play AOK on IGZones:

Register^ an account.

Download the latest client (available from a link on the top-right side of the page after you log in).

Install the client and then run it.

Find some opponents and enjoy some games (most public games require patch version 1.0e, although version 1.0c is supported if every player in a game uses it).

Lenke til kommentar
Skaff dere Age of Empires 3, med begge expansions. Har spilt en del AoE 2 selv, men 3 er såååå mye bedre.

 

 

C u online, then? :)

 

nei nei :p AoE2 er utrolig mye bedre enn 3'en!! (eller, kansje det bare er meg som er litt gammeldags)

 

Skaff dere Age of Empires 3, med begge expansions. Har spilt en del AoE 2 selv, men 3 er såååå mye bedre.

 

 

C u online, then? :)

 

nei nei :p AoE2 er utrolig mye bedre enn 3'en!! (eller, kansje det bare er meg som er litt gammeldags)

 

Skaff dere Age of Empires 3, med begge expansions. Har spilt en del AoE 2 selv, men 3 er såååå mye bedre.

 

 

C u online, then? :)

 

nei nei :p AoE2 er utrolig mye bedre enn 3'en!! (eller, kansje det bare er meg som er litt gammeldags)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...