Stellis Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hei! Jeg tenkte jeg skulle finne fram Portal igjen etter en lang pause! Jeg har kjøpt det over steam. Alt funker fint fram til den "steamlogoen", med den velkjente musikktingen, kommer opp. I starten er det riktig oppløsning, men plutselig hopper logoen opp i det venste hjørnet, og jeg kan bare se ca. 1/4 av skjermen! Det betyr at jeg ikke kan gå inn på options og gjøre om oppløsningen, fordi det ikker er på skjermen! Takker for svar!!
odetu Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Kanskje det å oppdatere skjermkort-driverene dine kan hjelpe på? AT du kanskje har utdaterte drivere som ødelegger for deg.
Stellis Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 (endret) Skal prøve det Men alle andre spill fungerer bra da! Edit: Jeg har også oppgradert PC-en siden jeg spilte det sist, med nytt grafikkkort og mer ram. Det er kanskje det som har gjort noe med spillet? Endret 4. mai 2008 av Stellis
odetu Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Vel, hvis du ikke da oppdaterte driverene dine samtidig så kan det hende at det blir litt kluss ja. Du kan jo også prøve den "vertify files" tingen som steam har,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå