Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge ny telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Trenger litt hjelp til å velge ny telefon, viktigste for meg er at den er tynn, god byggekvalitet/utsende og god å skrive sms på. Resten er mer som bare et +. Noen som kan komme med noen tips og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser spennende ut, noen som vet hvordan samsung/lg er å skrive medlinger på i forholds til nokia? Noen modeller fra de som er ok?

Skrevet
Ser spennende ut, noen som vet hvordan samsung/lg er å skrive medlinger på i forholds til nokia? Noen modeller fra de som er ok?

Har prøvd diverse LG/Samsung og det er rimelig simpelt å skrive med dem.

Samsung U700 er veldig fin å skrive syns jeg, i tillegg er den supertynn med super 3g og flott 3.2mpix kamera.

Bruker nå selv LG KU990 som er trykkfølsom og er overaskende god å skrive på faktisk. Men så er den heller ikke så tynn som du er ute etter:P

Etter alt å dømme så virker Samsung U700 som en bra valg;)

Skrevet (endret)
Hvilke merke( r) er du vandt med fra tidligere da?

Jeg bruker det meste LG. SE som nummer to og Samsung.

Av dem er det LG jeg har vært mest fornøyd. Har eid 4 forskjellige LG modeller før. likhetstrekket med dem er at tastene er enkle og behagelig å bruke, bra byggekvalitet og jeg liker menysystemet veldig godt(selv om det er mange som mener det motsatt).

Har brukt 2 samsung telefoner. Byggekvaliten er i lik linje med LG. Menyen er vel smak og behag, ganske ok egentlig. Men en snedig funksjon som samsung har er at du kan låse visse ting som inboxen din slik at nysgjerrige folk ikke har tilgang til dem:)

SE brukte jeg mye av tidligere men det jeg ikk liker med dem er at byggekvaliteten er generelt dårlig i samtlige SE modeller.

Nokia kan jeg ikke si så mye om da jeg har lite erfaring med dem...

Endret av vong10
Skrevet

Har hatt både SE og Nokia fra før. Ikke spesielt fornøyd med melding systemet på SE. Skal ta meg en tur i butikken å teste ut både LG KU990 og Samsung U700. Ser det kommer noen nye modeller fra både samsung og lg i måneden her så blir vel at jeg venter på de (Samsung U900 og LG KF750).

Takk for tipsene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...