Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Død maskin. PSU?


Anbefalte innlegg

Koblet fra maskinen et sted (ved TV'n etter å ha sett på litt ekte HD), og koblet den opp igjen på sin vanlige plass, og da var den bare helt død. Hører noe summing inne i PSU'en, også lukter det litt brent, eller litt sånn varm elektronikk, men det kan hende det alltid er der bare at jeg ikke pleier å lukte der... Jeg innbiller meg at det er PSU som har gått, men kan det like gjerne være HK? Eller noe annet? Er det noen måte å finne ut uten å måtte demontere og blande venners PC-er inn i bildet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Koblet fra maskinen et sted (ved TV'n etter å ha sett på litt ekte HD), og koblet den opp igjen på sin vanlige plass, og da var den bare helt død. Hører noe summing inne i PSU'en, også lukter det litt brent, eller litt sånn varm elektronikk, men det kan hende det alltid er der bare at jeg ikke pleier å lukte der... Jeg innbiller meg at det er PSU som har gått, men kan det like gjerne være HK? Eller noe annet? Er det noen måte å finne ut uten å måtte demontere og blande venners PC-er inn i bildet?

 

Har hatt nesten samme problem, PC`en gikk ikke på (Men luktet ikke noe svidd)

Jeg bare sikra meg at Cpu vifta sto ordendtlig på plass og så langt har det fungert fint :p

Lenke til kommentar

....men min PC er helt død. Det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på knappen for å skru på data'n. Hadde det bare lukta litt svidd hadde det vært ok, innen rimelighetens grenser. Er jo mange varme deler + støv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...