Gå til innhold

GTA 4 på lager i Tønsbergs området?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, er det noen som vet om noen butikker i tønsberg området som fortsatt har GTA 4 på lager?

vet ikke i tønsberg området men var innom flere butikker i drammens området i dag og de hadde GTA4 på lager.

Ville tatt en runde.....ikke elkjøp og lefdal men litt mindre kjeder/butikker....feks noen som driver med utleie av film osv

Regner med du skal ha 360 men de som vil ha ps3 utgaven kan bare glemme det......alt for få kopier inn til landet i forhold til xbox versjonen

Skrevet

Skal ha 360 ja, har allerede kjekket ut de store kjedene. Elkjøp, spaceworld, ekspert, datakjeden og ebgames. Får ta meg en tur til byen i morra også å prøve en av de mindre butikkene. Takk for hjelp

Skrevet

Ville tatt en tur til Bravo eller Platekompaniet i Farmandstredet. Mulig de har det der.

Spaceworld var den eneste butikken på tirsdag som hadde det til x360 da jeg var innom, men de forlangte 650 for det :o

Skrevet

Da ble det GTA 4 på meg også. FreeRecordShop var de eneste som hadde igjen på lager i Tønsberg.

650 kr kostet det der også.

Skrevet (endret)

Det kan lønne seg å høre med www.navitel.no

Litt seint ute kanskje? :p

Edit: Det som er greit med Navitel er at man kan hente varene på kiwi Vear. Går fint å ringe dem også. Bare ett lite tips til neste gang ;)

Endret av dill-hole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...