Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få "venninne" til å være mer åpen? Hun er motsatt av meg.


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Det har seg slik at jeg gjorde det nettopp slutt med en, etter 6 gode, flotte måneder. Jeg mente bare at jeg ville oppleve mer før jeg setter av livet mitt for ÉN person og syntes da at jeg burde gjøre det slutt.

 

Vel, det har seg slik at jeg fant meg en ganske så god jente noen dager etterpå... eller, jeg møtte hun egentlig MENS jeg var sammen med (la oss kalle hun A) A, men det ble ikke noe av før etterpå. Nå som vi har kommet oss fra å danse sammen til å kose sammen så... Jeg ikke har så mange grenser når det kommer til sex, men hun virker/er litt strengere på det (på oppførsel og det hun har fortalt).

 

Jenten A hadde heller lite med regler og var herlig å ha sex med, hvor som helst, når som helst, men det blir litt vanskeligere med B. Hvordan skal jeg gå fram med dette? Burde jeg ta det sakte og se om hun åpner seg opp for nye opplevelser? Vil gjerne gi hun en god tid mens hun er med meg, men da bare hvis hun VIL. :)

 

Vi har ikke hatt, ehm, "ferdig" sex enda. Dette heller på grunn av at jeg tenkte det var litt tidlig å gå så langt bare noen dager/få uker etter jeg gjorde det slutt med A (selvom hun har gjort det -- jeg har bare litt mer respekt :p), så kan hende jeg går litt overboard med å lure på dette... men jeg kjenner da denne jenten godt, og vil hun innlede et forhold med meg så kunne det vært kjekt å leve litt uten grenser når vi er såpass unge(18 og 19).

 

Takker for innlegg!

 

-En litt freaky kar.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen jenter er like. Det som din forrige likte vil kanskje ikke den nye like,kan jo også hende at henne vil ta ting roligere for at henen skal bli bedre kjendt og at henne lærer seg å kjenne deg godt. Da vil nok ting bli mere åpne mellom dere. Ikke stress så mye,det er jo ikke så lenge siden du gikk fra hun andre. Ta tiden med ro,jenter liker det slik at de føler at de ikke blir forkastet inn i noe,å senere måtte angre.. Når det har gått litt tid kan du jo prøve å prate mere med henne nye om dette,da vil du sikkert få vite hvor henne står og hva henne føler seg konfortabel med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...