Gå til innhold

N82 og N-Gage..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har klart å installere fullversjonen av N-Gage på N82? Jeg har lastet den ned fra N-Gages nettsider, men får bare feilmeldingen "update error" når jeg skal installere den på telefonen. Har både prøvd installasjon vi pc og telefon..

 

Kan aldri innbille meg at dette går an fordi:

Mobilene du nevner har totalt forskjellig hardware :no:

Endret av EXIDE
Lenke til kommentar

Nei men jeg har fått det til å fungere på N95 8GB og det er akkuratt det samme på den. Hadde samme problem som deg etter en FW update. N-gage var ikke å se i menyen (hverken Discover N-gage eller vanlig N-gage) og fikk bare update error når jeg skulle installere. Dette var fordi deler av programmet allerede lå på flashminnet fra forige FW. Løste dette ved å gå til Prog.Beh. og slette alt som het N-gage for deretter å installere N-gage på nytt.

Lenke til kommentar
Nei men jeg har fått det til å fungere på N95 8GB og det er akkuratt det samme på den. Hadde samme problem som deg etter en FW update. N-gage var ikke å se i menyen (hverken Discover N-gage eller vanlig N-gage) og fikk bare update error når jeg skulle installere. Dette var fordi deler av programmet allerede lå på flashminnet fra forige FW. Løste dette ved å gå til Prog.Beh. og slette alt som het N-gage for deretter å installere N-gage på nytt.

 

Fikk det til nå. Installerte siste firmware på nytt, og vips så lot N-gage seg installere :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...