anonym345765 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hei jeg bestillte gta IV på premieren altså tirsdag, men det var allerede tomt på lager så jeg lurer på når neste levering er?
r88 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Anbefaler deg å sende en mail til Deals kundeservice for å spørre.
anonym345765 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Har gjort det, og fikk tilbakemelding. dei sa at neste levering er på vei inn, men datoen er ubestemt. plaeier det og ta lang tid? Og forresten jeg bor i bergen, så jeg lurte på om dei har lager der og? Har gjort det, og fikk tilbakemelding. dei sa at neste levering er på vei inn, men datoen er ubestemt. plaeier det og ta lang tid? Og forresten jeg bor i bergen, så jeg lurte på om dei har lager der og?
Anech Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 De fleste butikker i stavanger får inn nytt parti i neste uke, så går ut i fra at nettbutikker også gjør det (vet ikke hvilken dag men...)
anonym345765 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 Ja men når jeg logger innpå min side på deal.no står det ikke på lager- bestillt. Tar det så lang tid og få det inn da??
Saiko Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Du sier jo selv at du har tatt kontakt med deal.no og at de har fortalt at datoen for ny levering er ubestemt. Det er ingen her, såvidt jeg vet, som har noe mer oversikt på dette området enn Deal selv. Hvor lang tid det tar å få produkter inn på lager varierer på grunnlag av flere ting, blant annet hvor stor tilgangen på produktet er generelt og hvor fort de får det tilsendt fra sin leverandør (som antageligvis er avhenging av andre leverandører igjen). Edit: Hvis du vil ha spillet så fort som mulig anbefaler jeg deg å undersøke spill-butikkene der du bor. Finner du spillet der så kjøper du det og avbestiller fra deal Endret 2. mai 2008 av Saiko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå