Gå til innhold

Plass de selger Gta 4, 1 mai ? i Vest-agder


Anbefalte innlegg

Siden mitt gta spill kjapt tok slutt må jeg ha et nytt, så om noen av dere som bor i Vest-agder vet om en plass der di selger Gta 4 ? jeg har mulighet til og kjøre til stavanger og til kristiansand litt lengre om dere vet om en plass. Siden vanlige butikker er stengt, så må jeg gjerne på steder som mix og lignende. Så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ?

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden mitt gta spill kjapt tok slutt må jeg ha et nytt, så om noen av dere som bor i Vest-agder vet om en plass der di selger Gta 4 ? jeg har mulighet til og kjøre til stavanger og til kristiansand litt lengre om dere vet om en plass. Siden vanlige butikker er stengt, så må jeg gjerne på steder som mix og lignende. Så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ?

 

hehehehe. det smarteste kan være å ringe hjem privat til folka som driver disse butikkene, gjerne det minste sjappene, en lokal data butikk el. lignende og spørre om han kan avse 10-20 minutter for å låse opp butikken sin slik at du kan få kjøpt GTA 4 den 1.mai. Har han god nok service og bor nært butikken sin, så sier han kanskje ja....

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Siden mitt gta spill kjapt tok slutt må jeg ha et nytt, så om noen av dere som bor i Vest-agder vet om en plass der di selger Gta 4 ? jeg har mulighet til og kjøre til stavanger og til kristiansand litt lengre om dere vet om en plass. Siden vanlige butikker er stengt, så må jeg gjerne på steder som mix og lignende. Så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i ?

 

hehehehe. det smarteste kan være å ringe hjem privat til folka som driver disse butikkene, gjerne det minste sjappene, en lokal data butikk el. lignende og spørre om han kan avse 10-20 minutter for å låse opp butikken sin slik at du kan få kjøpt GTA 4 den 1.mai. Har han god nok service og bor nært butikken sin, så sier han kanskje ja....

 

Faen :p ingen som vet ?

 

Jeg prøvde Mix i mandal, men der selger de bare PS3 spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Ikke noen plasser i Mandal, hvor jeg forøvrig holder til hverfall.

Har du modda boxen din så kan du komme innom og hente ei plate jeg

har liggende ;)

Lenke til kommentar
Slenger på et spørsmål her selv om det er litt off topic(orker ikke å lage en helt ny tråd) Noen som vet om butikker i Kristiansand hvor de fortsatt har flere spill? har tenkt å ta meg en tur ut i morra(2.mai) å se om jeg får tak i det.

 

spaceworld hadde vertfall igår.

 

Takke, den som har skiftet navn til Megastore i markens?

Lenke til kommentar
Slenger på et spørsmål her selv om det er litt off topic(orker ikke å lage en helt ny tråd) Noen som vet om butikker i Kristiansand hvor de fortsatt har flere spill? har tenkt å ta meg en tur ut i morra(2.mai) å se om jeg får tak i det.

 

spaceworld hadde vertfall igår.

 

Takke, den som har skiftet navn til Megastore i markens?

 

emm, jeg kontaktet de som holder til på sørlandssentere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...