ja99 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 har Mons Ivar Mjelde i trener kort vis noen vil bytte han????? hva byr dere???????
oyvind36 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 har Mons Ivar Mjelde i trener kort vis noen vil bytte han????? hva byr dere??????? Jeg byr El Fakiri (vanlig)
96tark Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 har han og alt for dårlig tilbud uansett Jeg byr: Thiago Martins i vanlig Og Troy Perkins i vanlig...
oyvind36 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 har han og alt for dårlig tilbud uansett Hva med: Gulbrandsen (Dame landslaget) Sapara (vanlig)
Lars Olav Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Trenerkort er veldig vanskelig og få tak i og det kommer en konkurranse snart med dem så det er ikke lurt og bytte de i vanlige kort. Jeg pleier alltid og gi gullkort mot trenerkort. Jeg tror faktisk bare det er et trenerkort i hver boks med kort. Så de er dobbelt så vanskelig og få tak i som diamantkort som det finnes to av.
oyvind36 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Trenerkort er veldig vanskelig og få tak i og det kommer en konkurranse snart med dem så det er ikke lurt og bytte de i vanlige kort. Jeg pleier alltid og gi gullkort mot trenerkort. Jeg tror faktisk bare det er et trenerkort i hver boks med kort. Så de er dobbelt så vanskelig og få tak i som diamantkort som det finnes to av. Er det bare to diamantkort og 1 trenerkort i hver boks, då burde jeg byttet boks for lenge siden!
Anbefalte innlegg