RustyRyan Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Hvilke norske onlinebutikker har enda gta 4 på ps3 på lager? Noen som vet hvor jeg kan bestille? Endret 30. april 2008 av RustyRyan
Manx Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Kan jo ta en titt i prisguiden, er noen butikker som påstår at de har det inne... Edit: Heisann, den linke var til 360, denne er for PS3, da var det ikke fullt så lovende mer Endret 30. april 2008 av Manx
ak50224 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Den linken er til 360 versjonen. PS3 versjonen er det ingen som har.
martinTittei Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Er nokså sikker på at Platekompaniet har ps3 versjonen på lager, bestilte selv en i går.
Paisley Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Er nokså sikker på at Platekompaniet har ps3 versjonen på lager, bestilte selv en i går. Står på platekompaniets sider at det er utsolgt , men at det ventes nye leveranser på mandag. Link.. se nederst
Jan Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Det må nok bli en kjøretur til en eller annen flyplass eller et stormarked som Ica/Obs.
RustyRyan Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Noen som vet noe nytt? Skal platekompaniet få nye inn på mandag? Hvor skal jeg bestille?
jakzen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg bestillte på play.com da jeg ikke fikk fatt i på release her hjemme. De skulle sende 2 mai fikk jeg beskjed om. Vet ikke hvordan det er med varer på lager nå, men min status er hvertfall "packing".. regner med den blir sendt i morgen da.
RustyRyan Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 Jeg bestillte på play.com da jeg ikke fikk fatt i på release her hjemme. De skulle sende 2 mai fikk jeg beskjed om. Vet ikke hvordan det er med varer på lager nå, men min status er hvertfall "packing".. regner med den blir sendt i morgen da. Bestilte på platekompaniet igår, får håpe d kommer i posten på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå