zypher_ut Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg er ferdig med spillet (storyen altså), men har ikke sett snurten av BitterSweet mobil/pda som de reklamerer for på den ofisielle siden. Man skal visstnok kunne lese mail på den, og det hadde vært greit å slippe å dra til TW@ hver gang jeg skal lese mail. Har prøv å dra til stedet der det vises på kartet (på den ofisielle siden altså), men det er ingen butikker der. Har noen klart å skaffe en? Endret 30. april 2008 av zypher_ut
bjeil Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg lurer på det samme. Har ikke fullført story-mode enda, men har vært på utkikk etter en butikk, som jeg aldri fant. Regnet nesten med jeg skulle unlocke muligheten til å skaffe meg en senere i storyen, men det er altså ikke slik ...
Eremal Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Mener det var snakk om at den var fjerna Jeg er forøvrig også ferdig med story uten å se noe til den..
bjeil Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Mener det var snakk om at den var fjerna Jeg er forøvrig også ferdig med story uten å se noe til den..
SanStian Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det må jo være en ny telefon man kan få, som kan ta bilder og slike ting. Ikke at jeg har skaffet meg en enda, men så at inne på politicomputeren i en politibil at man kunne søke etter kriminelle enten ved å skrive inn navn eller ved hjelp av bilde, men det gikk ikke med bildet siden jeg ikke hadde tatt noen
SanStian Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hvordan klarte du å loade opp bildet til databasen? Hva brukte du til å loade det opp med?
bjeil Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det må jo være en ny telefon man kan få, som kan ta bilder og slike ting. Du får en ny telefon av en bekjent litt uti storyen. Det vi lurer på er om du kan skaffe deg enda en telefon, kalt BitterSweet, som vil være noe ala Blackberry, med mail og det som er.
SanStian Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Å ja, mulig jeg har misforstått litt her da? Så man får altså en ny telefon med flere funksjoner? Men det folk lurer på er om man får en annen ting kalt BitterSweet?
Eremal Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Vi lurer på om det bare er 2, istedenfor 3, som ble nevnt i previews for drøye 6mnd sia. Men det var et sted det var snakk om at den var fjerna. Tbh er det ikke noe stort tap å ikke ha email på mobilen. Når du er ferdig med storyen får du relativt lite emails. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå