Gå til innhold

Video Review av High-End Fulltower Lian Li PCP80B


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Skal kjøpe dette selv om kort tid, og jeg fikk sånn "MÅ HA" følelse første gang jeg så det. Har sett videoen også og den var bra fremført.

Har du fått prøvd det enda, eventuelt noen andre som har kjøpt det og innstallert hw i det ?

 

Har et greit nok Lian Li kabinett fra før, men ønsker et større og med bedre kjøling. Første jeg la merke til var 3 x 140mm vifter i front, og støvfilter som var veldig enkelt å bare dra ut og skylle i springen.

 

Grattis med kvalitetskabinett, gleder meg til skattepengene kommer for å si det sånn :)

 

pcp80b_380.jpg

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Har ikke fått det i hus enda, men regner med å hente det på posten på lørdag. Nesten irriterende at det er helligdag i dag, ellers hadde jeg vel hatt det i morgen. Ellers falt jeg litt for det samme som deg med enkelt uttagbart støvfilter og viftene i døra. At det ser romslig ut å bygge i og har hovedkortplate som kan vippes ut er også pluss hos meg :) Skal legge ut bilder av monteringen når jeg kommer så langt :thumbup:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar

Har et Lian Li PC6277B nå som er en mellomting mellom midi og fulltower. Bra saker det også, men nå ønsker jeg samme mål, bare høyere, og det er PCP80B en verdig vinner til å bli.

Personlig driter jeg i om det koster ditt eller datt, jeg skal bare ha det :) Skal jeg bli fornøyd skal jeg bli ordentlig fornøyd, ikke halvveis. Da kan jeg like greit beholde det kabinettet jeg har.

 

Eneste lille minuset er at jeg ikke liker USB-porter og slikt på toppen av kassa, men jeg bruker de sjeldent likevel, så de får heller være til pynt hehe. Bruker som regel ikke mer enn 4 kontinuerlig så da greier jeg meg med de bak kassa.

 

Har du planer om vannkjøling forøvrig ? Tror jeg selv safer med luft hvertfall, etter et dødt skjermkort for en tid tilbake heh :)

Lenke til kommentar
Har et Lian Li PC6277B nå som er en mellomting mellom midi og fulltower. Bra saker det også, men nå ønsker jeg samme mål, bare høyere, og det er PCP80B en verdig vinner til å bli.

Personlig driter jeg i om det koster ditt eller datt, jeg skal bare ha det :) Skal jeg bli fornøyd skal jeg bli ordentlig fornøyd, ikke halvveis. Da kan jeg like greit beholde det kabinettet jeg har.

 

Eneste lille minuset er at jeg ikke liker USB-porter og slikt på toppen av kassa, men jeg bruker de sjeldent likevel, så de får heller være til pynt hehe. Bruker som regel ikke mer enn 4 kontinuerlig så da greier jeg meg med de bak kassa.

 

Har du planer om vannkjøling forøvrig ? Tror jeg selv safer med luft hvertfall, etter et dødt skjermkort for en tid tilbake heh :)

Jeg kommer ikke til å kjøre vannkjøling nei. Jeg har rett å slett ikke nerver til å bruke vann inne i pcen min. Har en kompis som fikk full lekkasje og ødela det meste, og etter det har jeg ikke turt å tenke tanken engang :no:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
3dgameman-anmeldelser er ubrukelig, da alle produktene han anmelder er "kickass".

Har lagt merke til det ja, men grunnen til at jeg linket til siden var at folk kunne få se kabinettet på video. De fleste er noenlunde kjent med Lian Li og vet hva det står for.

 

Jeg kjøpte en gang en Hiper580W basert på 3dgameman og vi vet alle hvor god den er :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...