Gå til innhold

problem med Asus HK

Trixz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt sammen en pc for kompis med dette hovedkortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333173 Jeg satte i 2 hardisker først og så skulle jeg sette i den 3 hardisken. harddisk nr3 vises i bios men ikke i windows, kan det ha noe med at jeg trenger raid driver? ser at hovedkortet har 4 sata koblinger 2 svarte og 2 røde. Satte sammen pcen for en kompis han bare bestillte delene.

Takker så meget for hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis jeg ikke husker feil så vises den i device manager, men ikke i min datamaskin. Synd pcen ikke står her, kunne ha dobbel sjekka det.

Skrevet

Har lagt inn alle driverne, men den eneste drivern jeg ikke har lagt inn er raid. Alt vises i bios men device manager men den kommer ikke fram i min datamaskin. men skal ta og skjekke disken.

Skrevet

I så fall er jo problemet lett å løse. Du må inn i ControlPanel - Administrative tools - Computer Management - Disk Management. Du må opprette en partisjon og formatere disken der før den vises i "Min Datamaskin".

Lykke til!

Skrevet

jeg fikk ikke gjort det i går men skal ned i dag og se om jeg får fikset det. men sier ifra vis jeg møter problemer

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...