henrik_er Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Heisan! Vet det har blitt gjort før; for ganske så lenge siden. Syntes vi var flinke som fikk det til, så jeg poster en video uansett jeg Druid Pov http://files.filefront.com/onyxiawmv/;1010...;/fileinfo.html Stream er oppe. Videoen er ~15 min lang med oppløsning på 1680x1050, alt av tekst er lesbart hvis den lastes ned. Endret 29. april 2008 av RaZoE
Moonshield Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Lol hva i helvete for en gamma han kjører han som filmer.
henrik_er Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 (endret) én over normal, konstruktivt bidrag btw Endret 29. april 2008 av RaZoE
Moonshield Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Ja, faktisk. Det har om videoen og gjøre, akkurat slikt som tråden.
Makri Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 imponerende. MEN! har sett noe ENDA mer imponerende aff. lock soloa Hydross The Unstable, DET er skills som beviser deg jeg mener, lock er best når du vet hvordan det spilles
Poseboen Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 imponerende. MEN! har sett noe ENDA mer imponerende aff. lock soloa Hydross The Unstable, DET er skills som beviser deg jeg mener, lock er best når du vet hvordan det spilles Skills og skills. Var vel mer en bugabuse.
Be__bad Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 imponerende. MEN! har sett noe ENDA mer imponerende aff. lock soloa Hydross The Unstable, DET er skills som beviser deg jeg mener, lock er best når du vet hvordan det spilles Ville skills i å løpe i sirkler.
xTep Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 imponerende. MEN! har sett noe ENDA mer imponerende aff. lock soloa Hydross The Unstable, DET er skills som beviser deg jeg mener, lock er best når du vet hvordan det spilles Å få til selve pullet var nok det som krevde mest skills, men kitingen kunne jo vært gjort av hvilken som helst ranged class.
Makri Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 jaok, enig. men allikevel, jeg må si jeg er imponert over pullen. har selv prøvd, det ble noen repair bills, og bugen hu bruker, fikk jeg ikke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå