Thunderr Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hei Lurte på om det er mulikt å ha 2 ulike mounte typer eks : Rihno og hest på samme fyr? Takk for svar
AtleBer Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hei Lurte på om det er mulikt å ha 2 ulike mounte typer eks : Rihno og hest på samme fyr? Takk for svar Det får kun en. men det er på alle karakerene du lager tror jeg, som er opptil 8
4MB Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Selfølgelig vil du kunne ha 2 forskjellige mounts på en char Vil tro at hest vil bli brukt mest til å komme seg fra A til B, og Rhino/Mammut til Siege PvP e.l Endret 29. april 2008 av Swaxxo
AtleBer Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Trodde de mountsene kun var å få tak i fra forhåndsbestilling
Christeven Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 nei, man kan kjøpe lingnende mounts in-game. bare at preorder mountene skal være noe bedre.
4MB Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Mammuth og Rhino er kun mulig å få tak gjennom forhåndsbestilling. Hest kan kjøpes ingame. Det må jo være en mount tilgjengelig for de som ikke forhåndsbestiller og? Men jeg mener å ha lest at du kan få både Rhino og Mammuth hvis du får tak i en Rhino-kode og en Mammuth-kode. EDIT: Virker som det er noen med mer peiling enn meg Endret 29. april 2008 av Swaxxo
Christeven Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Mammuth og Rhino er kun mulig å få tak gjennom forhåndsbestilling. Hest kan kjøpes ingame. Det må jo være en mount tilgjengelig for de som ikke forhåndsbestiller og? Men jeg mener å ha lest at du kan få både Rhino og Mammuth hvis du får tak i en Rhino-kode og en Mammuth-kode. EDIT: Virker som det er fler med mer peiling enn meg en annen versjon av mammut og rhino vil bli solgt in-game, spørsmålet er bare om de er der ved release eller noe senere. Preorder mountene vil ha bedre stats, og muligens et spesialangrep. Endret 29. april 2008 av Christeven
haffi Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Mammuth og Rhino er kun mulig å få tak gjennom forhåndsbestilling. Hest kan kjøpes ingame. Det må jo være en mount tilgjengelig for de som ikke forhåndsbestiller og? Men jeg mener å ha lest at du kan få både Rhino og Mammuth hvis du får tak i en Rhino-kode og en Mammuth-kode. EDIT: Virker som det er fler med mer peiling enn meg en annen versjon av mammut og rhino vil bli solgt in-game, spørsmålet er bare om de er der ved release eller noe senere. Preorder mountene vil ha bedre stats, og muligens et spesialangrep. YES!!! jeg kjøpte med mammut og jeg har alltid sakt jeg ville ha rhino så da blir det super digg!
DNA Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Litt off topic: Tror dere det er mulig å preorder etter 1. mai? Må jo teste beta først for å se hvordan spillet er
Christeven Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Litt off topic: Tror dere det er mulig å preorder etter 1. mai? Må jo teste beta først for å se hvordan spillet er vil tro det, er jo et par uker før release. om det ikke går kan du jo til nøds bestille nå og avbestille om det ikke faller i smak. Endret 29. april 2008 av Christeven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå