Gå til innhold

Age of conan mount

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Lurte på om det er mulikt å ha 2 ulike mounte typer eks : Rihno og hest på samme fyr?

Takk for svar :ermm:

Det får kun en. men det er på alle karakerene du lager tror jeg, som er opptil 8

Skrevet (endret)

Selfølgelig vil du kunne ha 2 forskjellige mounts på en char :) Vil tro at hest vil bli brukt mest til å komme seg fra A til B, og Rhino/Mammut til Siege PvP e.l

Endret av Swaxxo
Skrevet (endret)

Mammuth og Rhino er kun mulig å få tak gjennom forhåndsbestilling. Hest kan kjøpes ingame. Det må jo være en mount tilgjengelig for de som ikke forhåndsbestiller og?

Men jeg mener å ha lest at du kan få både Rhino og Mammuth hvis du får tak i en Rhino-kode og en Mammuth-kode.

EDIT: Virker som det er noen med mer peiling enn meg :p

Endret av Swaxxo
Skrevet (endret)
Mammuth og Rhino er kun mulig å få tak gjennom forhåndsbestilling. Hest kan kjøpes ingame. Det må jo være en mount tilgjengelig for de som ikke forhåndsbestiller og?

Men jeg mener å ha lest at du kan få både Rhino og Mammuth hvis du får tak i en Rhino-kode og en Mammuth-kode.

EDIT: Virker som det er fler med mer peiling enn meg :p

en annen versjon av mammut og rhino vil bli solgt in-game, spørsmålet er bare om de er der ved release eller noe senere.

Preorder mountene vil ha bedre stats, og muligens et spesialangrep.

Endret av Christeven
Skrevet

EDIT: Virker som det er fler med mer peiling enn meg :p

en annen versjon av mammut og rhino vil bli solgt in-game, spørsmålet er bare om de er der ved release eller noe senere.

Preorder mountene vil ha bedre stats, og muligens et spesialangrep.

YES!!! jeg kjøpte med mammut og jeg har alltid sakt jeg ville ha rhino så da blir det super digg!:D

Skrevet

Litt off topic: Tror dere det er mulig å preorder etter 1. mai? Må jo teste beta først for å se hvordan spillet er ;)

Skrevet (endret)
Litt off topic: Tror dere det er mulig å preorder etter 1. mai? Må jo teste beta først for å se hvordan spillet er ;)

vil tro det, er jo et par uker før release.

om det ikke går kan du jo til nøds bestille nå og avbestille om det ikke faller i smak.

Endret av Christeven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...