Xistence Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hei hei, våkna nettop å skulle logge inn å fant ut at min konto var banned: Greetings, We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account: Account Name: ..... Type of Violation: Involvement in online trading activities Investigation Concluded: 28/04/2008 Consequences for Account: Account Cancellation It is with regret that we take this type of action, however, it is in the best interest of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game, that your access to the World of Warcraft servers be cancelled. Online trading refers to the exchange of in-game content for real world money, and includes, but is not limited to, the sale or purchase of gold, the sale or purchase of experience in the form of powerlevelling, and the sale or purchase of honor points, reputation or items. Account access is the responsibility of the account owner and account sharing is against our Terms of Use (http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html). Therefore, should you believe someone other than yourself (the account owner) has committed this violation of the Terms of Use with your account, these sanctions would still apply, as our action is taken against the account, not the individual. If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at: http://www.wow-europe.com/en/policy/ Det står online trading activities, som i hva? Jeg har ikke trada noe ingame for ekte penger eller kjøpt noe som helst :S Så lurer derfor på om Blizzard bare kan ha tatt feil acc? Og om det er noen måte å få den tilbake på?
bandreas Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Eneste jeg kan tenke meg hvis du er uskyldig, er at du har motatt et stort pengebeløp fra en eller anna venn ingame som har et jallanavn, som dlkjz eller noe i den duren... En venn av meg skulle låne 3k gull for epicmount, så vi bytta gjennom guildbanken for å være trygge. Endret 30. april 2008 av Zeph
DeathSin Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Du kan jo bare sende en mail til Blizzard da. Og det står at du har powerlevela også da
Xistence Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Hmm... Jeg har forsåvidt 2 accounts å det eneste jeg kan tenkte meg kan være grunnen var når jeg sendte over alt jeg hadde av gull på hånd(3,8k) og ting i banken(verdi på rundt 4k der å) over til den ene accounten. Men hvis det er tilfelle å jeg viser cd'key for begge accountene, får jeg den tilbake da? Bare håper jeg ikke trenger å skrive secret question og svar for de husker jeg ikke
Xistence Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 DeathSin: Nei det står at online trading activites betyr at du KAN ha power levla. Noe jeg ikke har gjort.
Aachel Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 O.o kan det å sende penger fra en konto til en annen føre til problemer?? Har erfaring fra tidligere spill med at de ikke er så greie å overbevise om uskyld dersom de først har bestemt seg, men dersom du ikke har gjort noe galt håper jeg virkelig det løser seg. Men er det en perma-ban.. eller er den tidsbegrenset? det virket da noe strengt...
Xistence Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Perma ban :/ Vet ikke om det med gullet og itemsa kan føre til det, men bare tenkte kansje siden jeg sendte over 3,8k gull i en post og ''verdier'' til over 4k i andre poster. Skjønner ikke helt dettte, har postet på ingame forumet til Blizzard og har sendt inn på sånn web form til Account Administration før jeg dro på skolen i dag. Kom nettop hjem og har ikke fått noe svar ennå men jeg får bare vente å se. Hadde vært fint om det er noen her som har hatt liknende problemer eller kjenner noen som har hatt det som kunne hjulpet meg litt med dette
wise™ Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Tar nok en stund før du får svar, dessverre. Blizzard er ikke verdens beste på å gi kjappe svar. Dette kan være fordi de undersøker nøyere hva som har skjedd, eller at de har masse å gjøre.
psyches Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Har du fått en temp ban før? Isåfall skjønner jeg at du ble banna i dette tilfelle. Men du har jo tydeligvis ikke kjøpt noe gull, så da skal ikke blizzard gi ut en perm ban. Endret 29. april 2008 av Hansen
Xistence Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Ja har fått en temp ban men det var på en annen account og pga bg botting men lærte av den feilen, sletta botten å slet meg gjennom det jeg trengte honor og merker til. Men har aldri hatt noen problemer med min, altså den som fikk perm ban
Lacim Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Botter du, kan de banne kontoen din pga samme IP-adresse. Leste på glider-forumet om en haug av folk som ble banna pga nettopp dette. Jeg tipper du har kjøpt gull.
Xistence Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Botter du, kan de banne kontoen din pga samme IP-adresse. Leste på glider-forumet om en haug av folk som ble banna pga nettopp dette. Jeg tipper du har kjøpt gull. Da hadde jeg en annen pc da, har det noe å si? Nei har ikke kjøpt noe gull du.
Overguard Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Botter du, kan de banne kontoen din pga samme IP-adresse. Leste på glider-forumet om en haug av folk som ble banna pga nettopp dette. Nei, det gjorde du ikke. Er bare folk som botter 6 accounter på samme IP 24/7 som blir bannet pga det. Ellers vil jeg si at det bare er en myte. Tipper at OP har kjøpt gull eller at en av accountene hans er kjøpt. Blizzard er så og si bestandig sikker i sin sak når de perm-banner en account. @ Xistence: Du får ikke en annen ip av å bruke en annen PC så lenge du befinner deg på samme linje med samme ISP.
PSV Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg skjønner ham. Fikk selv en 3 timers ban for å ha ført gull mellom to kontoer, som begge er mine, og jeg har i alle fall ikke kjøpt gull
John Keats Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Bot eller Powerlevling, honor leveling dette her
Shibiz Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Fikk min account sperret en gang tilbake. Det jeg gjorde var å grinde på samme plass i 5t. En ally som var i samme området meldte meg inn som bot, GM whispered meg, og jeg svarte han. Neste dag var jeg banna. Tok en tlf til blizzard, etter 3-4 timer var account åpen igjen Raskeste måte er å ringe, og det er gratis
elf_man Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg har nå spilt dette spillet nesten siden release og har gjort mye rart, sagt mye rart og grindet mye rart Jeg har aldri fått en advarsel eller noe som helst, rett og slett fordi jeg har forholdt meg til lovlig aktivitet. Det samme gjelder folket i raidgruppa mi; er f.eks. en rogue som har over 16k gull som overførte ca 8k til en annen konto. Kom aldri en advarsel eller noe der.
War Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Nei, det gjorde du ikke. Er bare folk som botter 6 accounter på samme IP 24/7 som blir bannet pga det. Ellers vil jeg si at det bare er en myte. Og blizzard banner alle kontoer betalt med samme visa. De tok kontoen min en gang og sammtidig tok de kontoen i konas navn som er på en egen internett fra et annet selskap og på en egen pc. Eneste kobblingen var samme visa. Fikk tilbake begge men hadde den blit bannet hadde de bannet begge. Det er en grunn for at folk som trader accounts har regler om å bruke gamecards De så også en sammenhgeng i bans med samme betalingsmetode.
John Keats Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Nei de banner hverken på samme Visa, samme IP eller samme navn. Kun den kontoen som har gjort noe ulovlig som blir bannet.. Jeg fikk permbannet en konto for ganske mye rart som ville ført til permban på de andre 6 kontoene om man skulle følge den logikken ( samme navn, visa OG IP ) men neida, de fikk ikke warning engang
War Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Da var du heldig da dem kan om den vil noe dem tydligvis gjør av og til. 6 kontoer, jeg ville ikke ha bannet alle men en og håpet at du lærte så man kunne ha en ærlig inntekt på de andte 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå