Gå til innhold

INGEN LYD fra Logitech Z-5500


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det har seg slik at nå funker ikke anlegget mitt lengre. Dette har egentlig vart en liten stund, men har ikke hatt muligheten til å spørre om råd før nå.

 

Bare til ekstra info så har jeg kjøpt inn et ekstra lydkort for å få bedre lyd i anlegget, men det er det ikke noe problem med. Det lyser blått fra kontrollen, og det lyser fra lydkortet. Jeg kan skru opp og ned på lyd og skifte på ulike innstillinger. Det eneste som ikke "funker" er knappen helt til høyre på kontrollen, der det står "mute".

 

Jeg trykker, men det står mute on, og uansett hvor mye jeg trykker står det fortsatt mute on. Har og prøvd med fjernkontrollen, men det funker heller ikke. Dette var noe som bare skjedde plutselig, og jeg har prøvd å tatt alt av ledninger inn og ut, reinstallert lydkortet osv.

 

Tusen takk for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror nok du skal prøve å få et nytt på garantien.

 

vil helst slippe det, sånn at jeg kan få lyd med en gang :-D

 

men om jeg måtte gjøre det, hva må jeg gjøre da?

Skrevet (endret)

Håper du har tatt vare på kvitteringen og originalesken, så kan du enten gå til forhandleren eller ta kontakt med Logitech.

 

Sinden mute står på hele tiden, så er det nok noe galt med kontrollenheten, en brikke som har gått i dass eller noe.

Endret av Lefse
Skrevet (endret)

Du trenger ikke sende det inn en gang.

Bare ring Logitech support, så sender de deg et nytt i posten.

Når du har mottatt det nye anlegget ditt, så klipper du dataledningen av det gamle og sender biten i posten til Logitech (merket rma nummer)

 

Logitech har konge-garanti! :)

 

(Min z-5500 kvelda for en måned siden... Tok en uke så stod DHL på døra med et nytt anlegg)

Endret av xantarion
Skrevet

Så hvis anlegget kvelder så klipper man av en kabel og bare sender den inn? Eh...

 

Men hva hvis man har kjøpt en fra USA via ebay, og denne tar kvelden, har man samme rett på garantien da?

Skrevet (endret)
Så hvis anlegget kvelder så klipper man av en kabel og bare sender den inn? Eh...

 

Du må seff ringe Logitech support (ring de på tlf. +47 (0)24 159 579 og forklar problemet).

Hvis de ikke klarer å løse det, og produktet er innenfor garanti (og du har kvittering som beviser dette), så er gangen i det ca. som jeg beskrev... (det var det i alle fall for meg) :yes:

 

Skader ikke å titte gjennom feilsøkingsdatabasen til Logitech først..

http://logitech-en-emea.custhelp.com/cgi-b...swers.search_nl

 

..der får du lete selv :tease:

 

PS!

Note:

When contacting Logitech Support via e-mail or phone, please be prepared to provide

 

your e-mail address

the M/N (Model Number) of your product

the P/N (Product Number) of your product

the PID or S/N (Serial Number) of your product

Endret av xantarion

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...