Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

skal jeg prøve trekant?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 16 år.. har blitt "invitert" til trekant om jeg vil.. med ei jente og en gutt.. har vært fuck friend me jenta før men no har hun og kjæresten lyst på trekant.. lurte på om jeg ville være med..

Jeg har veldig liten sjangs til å få meg kjærste osv sidn jeg er et null...

derfor tenkte jeg at jeg kunne jo prøve.. men hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 gutter og 1 jente? no no no, en trekant skal bestå av 2 jenter og 1 gutt. Mitt svar er nei!

 

He he, det der er vel fasiten fra en gutt sitt ståsted. Selv synes jeg trekant med en annen jente og en gutt ikke frister så mye. Men en trekant med to gutter og meg derimot....Det høres mer spennende ut. For det er noe " nytt" liksom...:D

Jeg har inntrykk av at det er endel jenter som faktisk fantaserer litt om at det skal være 2 gutter i en trekant, hø hø:)

Lenke til kommentar

Tja du har vel egentlig ingenting å tape på det, så hvis du har lyst er det vel bare å kjøre på ;)

Gjør det du føler er riktig, og uansett lykke til (:

Have fun :thumbup:

 

Edit:Tror ikke du skal avfeie at du kommer til å få deg kjæreste, du er bare 16, du har hele livet ditt foran deg. Det er sannsynligvis bare du som ser på deg selv om et null, grow some confidence :)

Endret av Loveboat
Lenke til kommentar

Med din andre, nyoppstartede tråd i bakhodet vil jeg ikke anbefale deg å ha trekant likevel. Du kan jo sikkert, hvis du veit med deg selv at du vil 100%, men jeg tror at ting man kan oppleve i en sånn situasjon vil gjøre din hverdag vanskeligere. Lett å få komplekser når man skal ta ei dame sammen med en annen gutt.

 

EDIT: Skrivefeil.

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar

Så det er det du legger til grunn? At man kan få komplekser "når man skal ta ei dame sammen med en annen gutt"? Hva med følelsesmessige komplikasjoner som kan oppstå i etterkant? Tror du at man skrur av hjernen helt, og bare gjør det under sexakten? Neppe. Og for ikke å tenke på overførbare sykdommer.. Ikke tenk på det sa jeg! For øvrig, kos deg.

Lenke til kommentar

Teite gutter! Er det noe mer awkward for en jente å ha sex med en gutt sammen med en annen jente enn det er for en gutt å ha sex med en jente sammen med en annen gutt? NEI, det er det ikke!

 

Gjør akkurat hva du føler for! Du vet ikke om du ikke liker det før du har prøvd (men man kan jo være temmelig sikker, så det er ingen form for tvang :p )

Lenke til kommentar

Jeg hadde muligheten en gang...av en eller annen grunn dusjet jeg og en venn plutselig sammen med en jente (som egentlig prøvde seg på oss begge)...da vannet i dusjen begynte og bli kaldt ville hun inn på soverommet og ha trekant. Tenkte meg om en stund før jeg gikk og spillte xbox mens de pulte. Heh.

 

Jeg hadde hatt sex med hun før (ja,så gøy var det), og jeg følte på en måte ikke helt for trekant med en annen gutt.

Lenke til kommentar
Hva er galt med at 2 gutter er med i en trekant med en jente?

 

Guttene skal tross alt klå på dama, ikke på hverandre. :)

 

Ja, enig med det første. :wee:

 

Ellers synes jeg alle bare kan gjøre som de har lyst til og føler er riktig, hehe.

Lenke til kommentar
2 gutter på ei jente er no-no. Seriøst disgusting imho. Tenk om kølla hans tåtsjer deg a? Ikke en umulighet det...

 

Gjør som du føler for. Er det din eneste mulighet i helvette til å få fitte, så kjør på.

 

Alle dere heterofile gutter der ute som får dere trekant med to damer, skal være jævlig glad jenter ikke er like trangsynte som gutter!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...