Christeven Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 hvorfor skulle man det? har du lest det noe sted? for ingen av de norske har det
DNA Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 De $5 er bare for å spille 3 dager før etter hva jeg har forstått.
Timeo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 De $5 er bare for å spille 3 dager før etter hva jeg har forstått. Det er $5 for å få tilgang til de 3 dagene, og det er jo ikke noe som skulle tilsi at tilbudet om mount ikke er innnenfor det samme $5 kravet.
Christeven Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) De $5 er bare for å spille 3 dager før etter hva jeg har forstått. Det er $5 for å få tilgang til de 3 dagene, og det er jo ikke noe som skulle tilsi at tilbudet om mount ikke er innnenfor det samme $5 kravet. selvfølgelig er det ikke det, når de ikke har sagt at det er det. For det man egentlig betaler for er 10 dagesrs spilletid, som man får når mab betaler dette. Sålenge det ikke står at man må betale for å få mounten må man ikke det. enkel logikk tillsier det. Endret 28. april 2008 av Christeven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå