tor0en Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 hei, jeg har Suzuki fz50 som ikke vil starte... jeg har olje og bensin og alt skal fungere, tror jeg ... men den starter ikke... det kommer gnist fra Spark plugen som går inni den cylindren XD den funket før jeg byttet stempel... og en cylinder... siden en skrue hadde laget et stort hår i den andre cylindren... så måtte jeg skifte stempel au. siden den gamle ikke passa. så... noe ideer som du tror hva som kan være galt?
Devil123 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 hei, jeg har Suzuki fz50 som ikke vil starte... jeg har olje og bensin og alt skal fungere, tror jeg ... men den starter ikke... det kommer gnist fra Spark plugen som går inni den cylindren XD den funket før jeg byttet stempel... og en cylinder... siden en skrue hadde laget et stort hår i den andre cylindren... så måtte jeg skifte stempel au. siden den gamle ikke passa. så... noe ideer som du tror hva som kan være galt? Får du antydninger til start da? og hvis det er bensinkran på den så husk og sett på bensina^^ har driti meg ut på den før...
tor0en Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 lol ja den er på den står opp sånn at det kommer mere bensin inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå