Isvarmt Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 -Jeg har et problem når jeg spiller dette, spillet hakker ikke, men bilde henger etter eller delvis flimrer , jeg har prøvd og force vsync på men det hjelper ikke, er det noen andre som har lignende problemer eller er det bare meg jeg har 8ms sjerm og 8800gt ???
Bjonski Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Skjermen har ingenting å si. Jeg har 12MS skjerm og merker ingenting. Vsync skal vanligvis være av.
Isvarmt Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 har hørt at man kan få etterskep og slikt.På wow merker jeg ingennting også andre spill er helt frie for slikt, det er ikke mye men litt..
Skagen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Det finnes ingen standard å måle forsinkelsen i LCD-skjermer og det er forskjellige typer forsinkelse man kan måle i en LCD-skjerm. Så en skjerm som har oppgitt 8 ms forsinkelse kan være tregere enn en skjerm som har oppgitt 12 ms forsinkelse. Får du slik 'etterslep' i andre raske spill? F.eks om du snur deg rundt veldig rask, blir bildet veldig uklart? Endret 26. april 2008 av Skagen
Isvarmt Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Jeg har nå funnet feilen, men ikke fått fikset den :-(, det har seg slik at etter at jeg installerte sp1 på vista så er visst støtten i å force v sync under nvidia control panel fjernet fra microsofts side, så hvis ikke du har instillinger med v synv under spillet så er det visst ikke mulig å få dette fram, trist nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå