elf_man Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 (endret) Så, da fikk jeg meg endelig en nøkkel i går, downloaderen har stått på hele natten; men bittorrent og ADSL er en forferdelig affære, spesiellt når man ikke kan begrense uthastigheten.. Så på ca 12 timer har jeg lastet ned 3GB (weeeeeee). Men dette er ikke det som plager meg akkurat nå: jeg får absolut ikke logget inn på betaforumet. Godtar ikke username/password, og den kjenner ikke igjen epostadressen min hvis jeg sier at jeg har glemt brukernavn/passord. Veldig frustrende, med tanke på at forumet blir linket DIREKTE fra konto-manager, og det står der at jeg skal bruke forumet for eventuelle problemer jeg har. Fantastisk flott at jeg da ikke en gang kan lese på forumet.. Noen som har hatt samme problem? Jeg prøvde å skifte passord tidligere i dag, bare for å se om det hjalp, men no go. Må ærlig innrømme at dette er den mest knotete beta'en jeg noensinne har vært borti. En rimelig dårlig downloader og umulig å få support for min del; er litt skuffet :/ Edit, bare for å vise at jeg ikke er en helt ignorant tulling, dette er tatt rett fra kontosiden min Status Open Log in and play the game Endret 26. april 2008 av elf_man
TheScorp Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Har du faktisk trykt på den greia ved siden av linken til forumet på account siden? Hvor du setter opp og aktiverer forum kontoen din?
elf_man Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Har du faktisk trykt på den greia ved siden av linken til forumet på account siden? Hvor du setter opp og aktiverer forum kontoen din? Velger å ignorere dette, da du tydeligvis ikke har lest alt jeg skrev Selvfølgelig har jeg det, hvor ellers skulle jeg få linken til betaforumet og brukernavn/passord?
Duddelmus Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Opprett ny bruker på forumet med samme brukernavn som accounten din.. Så når det er gjort kan du synce forum og account fra account-siden. Da får du tilgang til det vanlige forumet, og jeg regner med de aktiverer tilgang til BETA-forumet på Torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå