annihiLius Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg sendte mail til GET angående internetten min. Den blir skrudd av hele tia når jeg laster ned ting, og spesielt i høy hastighet. Jeg fikk svar tilbake hvor det stod hva jeg kunne gjøre. - Datamaskinen må være direkte tilkoblet modemet. - Fjern t-ledd om dette brukes. ....... Så det jeg lurer på nå er: Hvordan sjekker jeg at datamaskinen er direkte kobla til modemet, og hvordan fjerner jeg t-ledd?
TheHead Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Koblet direkte til modemet = nettverkskabel direkte fra modem til PC T-ledd = splitter på kabelen fra kontakten i veggen til modem og TV. Jeg har også internett fra GET, og splitteren står koblet i modemet. Fjern denne og sett kabelen direkte i modemet, og prøv da. Jeg hadde også problemer med internett, og fikk GET til å sende meg en ny splitter. Det løste problemet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå