Bulletus Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Har beta testerne spilt nok til å ha en formening om økonomi , item dropps og trade ? Vil det fungere slik som i nesten alle andre MMOs der man får ting man kan selge og ting som er bundet til karakteren ved oppplukking ? I feks WoW kan en ugle droppe en 100 kilos rustning - ville vært fint om det ikke var slik i conan Da dette er hinsides all logikk. Håper noen beta testere kan si noe om dette uten å brekke noen regler God helg alle sammen !
Christeven Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;selected=1091
Bulletus Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;selected=1091 Tusen takk ! Og takk for du ikke kommenterte min latskap
haffi Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;selected=1091 Tusen takk ! Og takk for du ikke kommenterte min latskap wo0t? hva hadde det bilde med saken å gjøre?
Bulletus Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;selected=1091 Tusen takk ! Og takk for du ikke kommenterte min latskap wo0t? hva hadde det bilde med saken å gjøre? Nei altså ,,, hehe Jeg pleier å legge ved det bildet når jeg er litt apekatt i hodet , jeg burde ha sjekket conan siden FØR jeg begynte å babble her ! Men betatesters erfaringer er fremdeles interessante
s1gnal Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Funcom har allerede sagt at mobs vil droppe items som er på dem selv, og ikke random world drops @ WoW.
Bulletus Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 Funcom har allerede sagt at mobs vil droppe items som er på dem selv, og ikke random world drops @ WoW. Høres bra ut ! Litt mer realisme .Slutt på at ei ugle kan droppe en 100 kilos rustning med andre ord
s1gnal Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Funcom har allerede sagt at mobs vil droppe items som er på dem selv, og ikke random world drops @ WoW. Høres bra ut ! Litt mer realisme .Slutt på at ei ugle kan droppe en 100 kilos rustning med andre ord Jau, skulle bare mangle.. vi er tross alt kommet til år 2008! Endret 25. april 2008 av s1gnal
Christeven Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Fra en Dev. I intervjuet om items i AoC http://www.tentonhammer.com/node/21108 In some games, we’ve seen a tendency to just toss items at the player without giving it any thought. We will not be dropping loot, equipment, or items that aren’t suitable for the monster you’re fighting. Chickens will not drop full plate armor. Thorbjørn: Wolves won’t have two bags worth of gold in their bellies either.
Spillorakelet Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Man plukker opp mye bananer og tenner i begynnelsen av spillet :-)
AshNebus Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Høres bra ut. Det hadde de jo for leeenge siden i Everquest 1 Når du plukka ut den skjeletten som veiva det sverdet hadde den det sverdet som loot. Håper det er mer interesant for crafters å selge ting og. Det er så og si fraværende i wow
Christeven Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Det noe av det beste PvP utstyret i AoC skal komme fra crafting. Crafted items er også de eneste man kan sette inn gems til (fra gemcutter proffession) slik at man kan spesialisere våpenet eller rustningsdelen til en spesiell boss/mob/fight
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå