reppygull Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Tok demo av en jeg tror cheater. Når jeg ser det med wh ser det veldig ut som det. Han nekter som faen da og sier det er lyd og timing osv, men jeg har så jævli lyst å buste han hvis han har wh. Litt dumt at det er på ett aim-map da men jeg tror selv at lyd og timing ikke kan få han til å vite alt det som han gjør. Så kan noen si hva de tror? Kanskje lage en bustemovie av det? Husk å se nøye hvor han sikter osv Anyway [feil demoLAST NED HER![/url] EDIT: lol.. la inn feil demo.. legger den riktige inn nå Ny link: Her er demoen! LAST NED! Endret 25. april 2008 av Repulsed
avRack Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 For meg virka det no kun som det gjekk på lyd! Har spelt nuke ein del, og kjenner den godt på lyd. Så dersom han har spelt nuke ein del så skal du nok ikkje sjå vekk i frå at det gjekk på lyd og timings! Så, min konklusjon er at han ikkje har wh!
reppygull Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 (endret) For meg virka det no kun som det gjekk på lyd! Har spelt nuke ein del, og kjenner den godt på lyd. Så dersom han har spelt nuke ein del så skal du nok ikkje sjå vekk i frå at det gjekk på lyd og timings! Så, min konklusjon er at han ikkje har wh! så du me wh på? selv om jeg skrur på lyden på fullt hører jeg ikke når folk går helt på andre sia av mappe .. Og uansett om han bruker lyd så er det jo litt tvilsomt når han sikte på dem nesten konstant igjennom kassene EDIT: lol.. la inn feil demo.. legger den rigtige inn nå Ny link: Her er demoen! LAST NED! Endret 25. april 2008 av Repulsed
avRack Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Konkluderer framleis med at det ikkje er wh sjølv etter å ha sitt den nye demoen også! Med eit godt headset høyrer du fint dei som spring på andre sio av banen der. Denne banen er såpass liten at du fint kan høyre det. Godt headset, og at du er god på lyd, er grunnlaget for mykje av suksessen i CS.
Jooakim Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Demoen viser at spilleren mest sannsynlig har en form for wallhack, men demoen viser dessverre ikke nok til å kunne banne han. Det er kun én episode som kunne vært del-bevis (en hadde trengt flere lignende situasjoner for å kunne dømt denne spilleren), og det er ved timestamp 08:38:00, da han skyter mot en motspiller som er oppå containeren. Han vet at motspilleren er der, men han kan ikke vite at motspilleren hopper fra containeren, og dermed er det rart at han skyter mot der motspilleren hopper. Forøvrig, kan du sende inn demoer til BroadPark Games til Cheatsubmit, og andre demoer fra noen RADAR-servere her. :-) Edit: Du må også huske å skrive status når du tar demoen, slik at admins kan lett finne Steam_ID-en til personen som kanskje jukser. ;-) Endret 27. april 2008 av Jooakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå