Rhyth Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Altså, jeg har ei save fil til rollercoster 3 som jeg gjerne vil fortsette og spille på. Så hvor legger jeg denne for og få rollercoaster til og finne den igjen?? Endret 25. april 2008 av Rhyth
Douglas Quaid Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Sjå etter ei mappe i "Mine Dokumenter" eller "Dokumenter".
Rhyth Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 (endret) Sjå etter ei mappe i "Mine Dokumenter" eller "Dokumenter". Ei mappe ja.. Det sa meg mye du Ser det ligger ei mappe under mine dokumenter som heter RTC3, men hvor i den mappa skal jeg legge den? har prøvd og lagt det forskjellige steder i den mappa, men når jeg starter rollercoster så laster den ikke save fila, så tror ikke jeg har funnet riktig mappe Eller er det noe mer jeg må gjøre for at den skal finne igjen den save fila? Endret 25. april 2008 av Rhyth
Douglas Quaid Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hadde eg hatt RC3 på maskina mi no, skulle det vore lett å forklare. Men det har eg altso ikkje
Mynotir Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 1) Spill RTC3 og lag en ny savegame. 2) Ta opp RCT3 mappa i Mine Dokumenter. 3) Vis > Detaljer 4) Endret Dato 5) Finn den filen som ble endret sist. 6) Se på hvor den er. 7) Kopier det. Tror det er i Campaigns mappa.
Rhyth Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 (endret) 1) Spill RTC3 og lag en ny savegame.2) Ta opp RCT3 mappa i Mine Dokumenter. 3) Vis > Detaljer 4) Endret Dato 5) Finn den filen som ble endret sist. 6) Se på hvor den er. 7) Kopier det. Tror det er i Campaigns mappa. Hmm, nå har jeg prøvd det du sa og lagt det dit, men det skjer ikke noe Så jeg begynner å lure på om det kanskje blir lagret til flere steder/filer? Den fila jeg har heter Mygame.dat Er dette riktig fil? Eller har jeg bomma helt nå Endret 27. april 2008 av Rhyth
Mynotir Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 C:\Documents and Settings\DITTBRUKERNAVN\Mine dokumenter\RCT3\Parks Altså i Parks mappa.
Rhyth Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 C:\Documents and Settings\DITTBRUKERNAVN\Mine dokumenter\RCT3\Parks Altså i Parks mappa. Hjalp ikke det heller
Rhyth Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Det funka når jeg kopierte over hele RTC3 mappa, så tror det må ligge lagret flere plasser og i flere filer. Så tusen takk for hjelpa folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå