Mr. Floppy Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg vurderer å kjøpe GTA IV fra et ikke-europeisk land, og lurer derfor på om det kan skape problemer i multiplayermodus? Jeg regner med at det blir både amerikanske, europeiske og asiatiske servere(?), men vil jeg kunne velge fritt hvilken jeg vil spille på uavhengig av landet jeg kjøpte plata i? Noen spill låses mot serveren i den regionen de er kjøpt i, så vidt jeg vet, og jeg har ikke lyst til å få masse lagg i spillet på grunn av lang avstand til serveren. Er denne infoen offentliggjort? Eller er det noen som har en kvalifisert gjetning? Om det har noe å si, så er det PS3-versjonen jeg sikter til.
Eremal Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Det er ikke noen som har gjort noen kvalifisert gjetning etter hva jeg har fått med meg. Ei heller er noe offentligjort ang dette. Hvor har du planer om å kjøpe det fra da?
Mr. Floppy Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Jeg har god erfaring med rask levering fra Kanada, så det blir nok derfra. Men angående kvalifisert gjetning: Hva med andre Rockstar-spill? Eller andre spill distribuert av <insert GTA-distributor here>? Er de regionbegrensede?
WangenPs3 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Du får det raskere ved å kjøpe det i Norge. BEstiller du idag, så tipper jeg at du ahr det tidligst tirsdag, senest onsdag. Gå for Norge du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå