Gunder1 Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 (endret) Plutselig fikk jeg opp at windows må registreres før jeg kan logge inn??? (win er ferdig registrert/validert) Etter mye feilsøking, fant jeg ut at hk holder ikke på bios info. Jeg skiftet cmos batteriet, men det hjalp ikke. Når jeg åpner bios, og går ut av bios, så vil ikke maskinen starte, jeg må RESETTE bios (Jbat jumper) Her ser jeg grunnen til at windows fucker opp, dato i bios er 01.01.2003, men når jeg endrer denne så starter ikke maskinen og jeg må resette bios igjen, og jeg er like langt Det er et MSI NEO2 AGP kort, og jeg finner jo ikke AGP kort i prisguiden heller Endret 23. april 2008 av Gunder1
Entim Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Har du resatt cmos, men glemt å flytte jumperen tilbake? Er du sikker på at batteriet har strøm, er satt inn rett og har kontakt?
Gunder1 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 100% sikker på at jumper er på rett plass. Testet med 2 stk nye batterier (CR2032) det ser ikke ut til å kunne settes i feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå