Ford 32 Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg husker jeg spilte dette spillet for 6-7 år siden. Det var et 2-d online spill hvor man kunne velge forskjellige klasser personer: medic, enginer, heavy class, spy, officer, osv.. man kunne også kjøpe cloack, sniper rifle, laser våpen, heavy machine gun etter hvor mange poeng og penger man tjente. Måten man spillte på var capture the flag og andre missions. Jeg spillte alltid capture the flag, mens på de andre missions kunne man ta i bruk mechs og kjøretøy. Jeg husker jeg spillte det veldig mye, men så plutselig måtte man begynne å betale for å bruke det, så jeg sluttet å spille. Nå kommer jeg ikke på hva det het, og vet ikke engang om det forstatt spilles. Er det noen der ute som kan huske å ha spillt noe lignende?
Rookie_NO Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Kunne høres litt ut som "Soldier" men tror aldri dette hadde kjøretøy/mechs
Ford 32 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Dette var en spill man lastet ned. Ikke noe man kjøpte. Ikke 1-person shooter. Mer alà Diablo 2 perspektiv.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Hva med å prøve i DENNE tråden ? Tipper noen vet spillet Mvh. Sindre
NothgaliC Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 minner meg om et gammelt spill som heter infantry. fra SOE mener jeg å huske.
Ford 32 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 JAAA.. give that man a prize. KONGE spill. Men, kan ikke spille med min Mac. AAaargh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå