Gå til innhold

Ny telefon etter dårlig erfaring med SE K850i


Anbefalte innlegg

Etter at min Sony Ericsson K850i har blitt sendt frem og tilbake til service, er jeg nå på jakt etter en ny tlf. Får antagelig igjen pengene fra leverandør hvis den går igjennom returgodkjennelsen.. (som jeg håper den gjør...) Jeg ble veldig glad i K850i, men ettersom den "sviktet" meg litt, jeg litt skeptisk til å få en ny en. Har sett så vidt det er på N82, men vet ikke om jeg trenger smarttelefon akkurat. Så derfor lurer jeg på om dere kan anbefale en tlf etter disse kriteriene:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja enkel utførelse

-GPRS: ja

-EDGE: ja

-Email klient: Ikke et must

 

 

Form:

-Åpen for alle mulige former.. men vil ha litt "stil" over den.

 

 

Skjerm:

Fargeskjerm

-Touchscreen: Ikke nødvendigvis, et pluss hvis det er.

 

Pris:

Jeg har mellom 3000 og ca 4200 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding: nei

 

 

Diverse:

-Merke: Liker Sony Ericsson godt, men er åpen for andre produsenter

-Kamera: Ja, helst 3 mgp eller høyere.

-Videokamera: Ja

-Blåtann (Bluetooth):Ja

-Minne: Ca 40 mb

-Minnekort?:Ja

-MP3: Ja

-Radio:Ja.

-UMTS: Ja

-Triband: Ja

-wLAN: Nei

- Mulighet for GPS: Nei

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei

-Batterilevetid: Viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Jeg bruker mobilen mest til å skrive meldinger med, så den bør være god å skrive på. Er også veldig glad i knipse bilder, så kamera betyr masse. Har også tenkt å bruke den som en mp3 spiller, så god lyd er et must.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter at min Sony Ericsson K850i har blitt sendt frem og tilbake til service, er jeg nå på jakt etter en ny tlf. Får antagelig igjen pengene fra leverandør hvis den går igjennom returgodkjennelsen.. (som jeg håper den gjør...) Jeg ble veldig glad i K850i, men ettersom den "sviktet" meg litt, jeg litt skeptisk til å få en ny en. Har sett så vidt det er på N82, men vet ikke om jeg trenger smarttelefon akkurat. Så derfor lurer jeg på om dere kan anbefale en tlf etter disse kriteriene:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja enkel utførelse

-GPRS: ja

-EDGE: ja

-Email klient: Ikke et must

 

 

Form:

-Åpen for alle mulige former.. men vil ha litt "stil" over den.

 

 

Skjerm:

Fargeskjerm

-Touchscreen: Ikke nødvendigvis, et pluss hvis det er.

 

Pris:

Jeg har mellom 3000 og ca 4200 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding: nei

 

 

Diverse:

-Merke: Liker Sony Ericsson godt, men er åpen for andre produsenter

-Kamera: Ja, helst 3 mgp eller høyere.

-Videokamera: Ja

-Blåtann (Bluetooth):Ja

-Minne: Ca 40 mb

-Minnekort?:Ja

-MP3: Ja

-Radio:Ja.

-UMTS: Ja

-Triband: Ja

-wLAN: Nei

- Mulighet for GPS: Nei

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei

-Batterilevetid: Viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Jeg bruker mobilen mest til å skrive meldinger med, så den bør være god å skrive på. Er også veldig glad i knipse bilder, så kamera betyr masse. Har også tenkt å bruke den som en mp3 spiller, så god lyd er et must.

 

 

Har du sett på LG ku990? http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181

Lenke til kommentar

Jeg ville absolutt tatt en titt på LG KU990 Viewty. Denne mobilen har ett 5mpx kamera og touchscreen. Ser utrolig stilig ut og den er heller ikke noe avansert til å være touchscreen. Utrolig god å skrive meldonger på (i hvert fall til å være touch :thumbup: ) og den vibrerer vær gang du trykker slik at du vet at du har trykket.

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå endelig har jeg fått bekreftet at jeg får igjen pengene, men i jungelen av telefoner og tester har jeg bare blitt mer forvirra. LG KU990 ser skikkelig stilig ut, og er en av de jeg ser litt på... men hvordan er det med ekstra stasj til denne telefonen? tenker på bakgrunner og slikt..

Enkelt å kjøpe seg mobil er det i allefall ikke.. det kommer jo stadig flere mobiler som er mer avansert enn den andre... :s Har bestandig visst hvilken telefon jeg ville ha neste gang, men denne gangen har jeg et problem med å velge.

 

Er det noen telefoner jeg kansje bør vente på som snart kommer i butikkene?

Lenke til kommentar

Litt skeptisk til LG KU990 pga det ikke er noe tastatur på den, så har nå begynt å se litt nærmere på LG K750 Secret.. den ser jo kjempelekker ut!Lurer meg på om jeg kanskje skal vente til den kommer ut.. men det betyr jeg må vente litt.. jaja.. skal nok greie det. veldig lenge til den kommer ut tror dere? Har nemlig en reservetelefon som jeg ikke greier stort lengre å leve med.. Den er så forferdelig å skrive meldinger på... :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...