arvidaaa Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Jeg har nettop installert diablo 2 men når jeg starter det blir skjermen helt svart og forblir svart til jeg slår av diablo med Task Manager . noen som vet hva som er galt?
DeathSin Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Har du prøvd å sette ned oppløsninga på PCen din fra 32 farger til 16? Diablo er et gammelt spill og når det kom var det ikke så sterke PCer vet du
arvidaaa Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Har du prøvd å sette ned oppløsninga på PCen din fra 32 farger til 16? Diablo er et gammelt spill og når det kom var det ikke så sterke PCer vet du virket ikke .. denne PCn er ikke veldig ny heller da, men da den kom ut var den ganske bra og den er bra nokk til å spille WoW med uten lagg og hadde en enda dårligere pc før som diablo funka på, så denne kan umulig være for dårlig for diablo.
arvidaaa Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Bare glem det! lasta ned patchen så kom jeg inn!
DeathSin Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Bare glem det! lasta ned patchen så kom jeg inn! er ikke alltid du gjør det heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå