Gå til innhold

Musikktelefon med mye minne + 3.5mm lydutgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NB! Kun til avansert bruk!

Dette er en smarttelefon. Vi anbefaler ikke å kjøpe den om du ikke trenger multitasking, mobilt kontor eller ekstra programvare.

Den notisen der er det MAAAANGE som har reagert på og som mener at den quoten ikke har noe på siden til N82 å gjøre :p Var litt skeptisk til den jeg og når jeg forhørte meg fram til en ny mobil, som til slutt også endte på Nokia N82. Kan si deg at musikkspilleren på denne er knallbra, samme er også kameraet.

 

Du kan også se igjennom denne tråden for å se hvordan ca. blidene blir.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=872263

Jeg som lagde tråden i min Quest for mobiltelefon, også har jeg bidratt med litt bilder selv og. Se gjennom bildene, mange av de er fantastiske :)

 

Og igjen som sakt, man kan bruke 8GIG (++) minnekort på den uten at den blir noe tregere. Jeg syns den innebygde musikk/video spilleren fungerer kjempebra, men det går vel ann å installere andre om ønskelig.

 

Også siden du er en gadget-guy som du sa litt bak her; det går ann å installere masse kule ting på den :p Jeg har installert "Bouncing ball", som baserer seg på det innebygde accelerometer'et i telefonen + litt forskjellige ting og tang. N82 har ikke stoppeklokke, men det kan lastes ned fra nettet på 1-2-3.

 

N82 har jack, Jack. Dette syns jeg er et must på en musikktelefon. Blir bare tull om man må ha egen adapter for å kunne bruke headsett. Jeg er kjempefornøyd med denne telefonen, og jeg vet at mange andre er det : )

 

Så, lykke til med din Quest on you'r search to get a mobile phone.

 

Baloni, out :thumbup:

Endret av Baloni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...